Verwacht mei 2020❤️

Hier ook gelukkig alles goed! Morgen 30 weken, het gaat zo snel! Paar dagen geleden was het even spannend want ik kreeg in de avond ineens superveel pijn in mn buik. Kon niet rechtop lopen, staan en niet zitten. Uiteindelijk een kruik er tegenaan gelegd en alles ging weer goed. Qua curve zit ze ook goed, ze is alleen aan de lange kant. Af en toe zit ze tegen mn rib te duwen, man wat voelt dat naar.
wij hebben ook al een naam! Eigenlijk vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger ben, heb ik heel sterk een meisjesnaam in mijn hoofd. Mijn voorgevoel zei ook dat het een meisje zou zijn dus niet echt nagedacht over een jongensnaam.

Aah Nicole, dat gewicht is nu eenmaal een dingetje. Maar ik probeer maar zo te denken: al wat nodig is voor de kleine meid/man. Is een 2e zwangerschap nu veel anders? Ik kan me voorstellen dat je minder snel bezorgt bent omdat je al een beetje weet hoe t werkt. Of zit ik er nu compleet naast??
Weet je wat je had Lentekindje? Bandenpijn of verstopte darmen? Wel fijn dat het over is gegaan.
Wij hebben ook al een naam.? we hadden vroeg in de zwangerschap een andere naam, tot we deze tegen kwamen. Toen hebben we dr echt even goed over na moeten denken omdat we deze beide meteen mooi vonden maar we hadden al gekozen. Uiteindelijk zijn we toch geswitched naar deze naam ?. Ik ben er helemaal happy mee en in huis dan zeg ik m ook al wel eens. T maakt t zo echt ofzo.
- hier al vanaf zondag last van harde buiken. Morgen naar de gyneacoloog en dan zullen we het wel horen. De harde buiken doen niet pijn, maar zijn wel naar van gevoel. Ik heb zelf het gevoel dat de kleine spruit is ingedaald omdat ze dus ook al de hele week het zelfde ligt. Kontje rechts in de lucht en voetjes naar links. Maar we gaan het zien. Ik vind dat wel een klein beetje spannend want ergens denk je toch: als t maar allemaal goed is en er niets geks aan de hand blijkt te zijn. Ik doe t namelijk al echt rustig aan.. rustiger als dit kan bijna niet voor mijn gevoel. 

Ik vind het leuk dat het toppic weer een beetje begint te leven en er weer meer reacties komen. Fijn om te lezen dat het eigenlijk allemaal wel voorspoedig verloopt. Hou nog even vol ladies!?

@lievesam
Ik kan me ook niet heel druk maken om mn gewicht hoor moet zeggen was het de vorige keer zo kwijt dus daar ga ik nu weer voor ?
Ja deze zwangerschap is zo anders. Ik ben er een stuk minder mee bezig en de weken vliegen  voorbij  maar dat is omdat ik natuurlijk een kleine dreumes heb rond lopen en die alle aandacht op eist dat ik regelmatig vergeet dat ik zwanger ben .
Aan de andere kant ook weer niet want heb heel veel  last en pijn aan mn bekken en rug.
Ben sinds vorige week minder gaan werken omdat en 24 uur  staand werken en derest van de dagen een kleine dreumes ontzettend zwaar is .
Liefst wilde ik het zo lang mogelijk vol houden.  Maar het is toch verstandig dat ik gewoon met 34 weken met verlof ga en gewoon even naar mn lichaam ga luisteren.
Vind deze zwangerschap wel stukke zwaarder dus .
Verder kwa druk maken is dat wel een stuk minder als bij de 1e. Dat geeft aan de ene kant wel wat meer rust .
Kan nogal een zenuw peesje  zijn?☺️
Succes morgen bij de gynaecoloog. 

@lievesam waarschijnlijk een combinatie van beide denk ik.  Hoe is het afgelopen bij jou bij de gyn? En met je harde buiken?   Zelf dit weekend even in het ziekenhuis geweest voor een hartfilmpje. Ik had heel minimaal bloedverlies en voelde de kleine minder dan ik gewend was. Gelukkig na het hartfilmpje bleek alles goed te zijn. De minimale bloeding kwam waarschijnlijk van mijn baarmoedermond. Een andere oorzaak konden ze er niet voor vinden, alles zag er goed uit gelukkig.

Nog 1,5 week werken en dan eindelijk met verlof! ?

Ik maakte mij eerst heel erg druk om het virus maar heb er wel mn rust in gevonden. Zie het nu wel van de positieve kant dat ik nu niet iedereen "moet" zien en pleasen maar gewoon lekker samen met mijn vriend thuis kan zijn. Terwijl hij overdag werkt ben ik gewoon aan het rommelen en voorbereiden op de komst van de kleine. Vind het wel heel jammer dat mijn babyshower die voor mij geplant was niet door kon gaan, en dat als dit zo blijft kraamvisite ook niet gaat lukken.. Inmiddels 34 weken en gaat nog verbazingwekkend goed. Wel word ik elke nacht om de 2 uur wakker ?. Goeie voorbereiding denk ik?? Ben nog druk in de weer met van alles. Kan bijna niet wachten tot ze er is maar ze moet echt nog even blijven zitten ?. Voelen jullie al iets van veranderingen zo tegen het einde?

@Lentekindje 
Dat is schrikken dat je nu al in het ziekenhuis bent opgenomen. Wat jammer ook dat er nu geen bezoek mag komen en je vriend officieel ook maar zo kort per dag bij je mag zijn. Sterkte met alles! Hopelijk hoor je vandaag meer over de komende dagen/weken. Hou je ons op de hoogte?

Hi dames, hier weer een update van mij! 
Alles nog steeds rustig gelukkig. Als het goed is mag ik vanmiddag al naar huis! Ook thuis moet ik het rustig aan doen, want de kans dat ze eerder geboren word is aanwezig. Dus wie weet word het wel helemaal geen mei-kindje haha. laten we hopen dat ze voorlopig gewoon nog lekker blijft zitten waar ze zit, in ieder geval tot de 37 weken. 

Terug
Bovenaan