Verwacht mei 2020❤️

Hoi meiden!
Hier even een kleine update..
Vorige week een avondje in het ziekenhuis doorgebracht omdat mijn bloeddruk veel te hoog was. Dus is gelukkig allemaal met een sisser afgelopen. In de loop vd avond daalde mijn bloeddruk weer en het hartfilmpje van onze kleine meid was helemaal prima. Ik ben wel erg kortademig en ik slaap serieus zo super slecht! Ik moet er minimaal 5x per nacht uit en dan echt rondlopen in de woonkamer omdat mn benen zo raar aanvoelen. Als ik in bed lig kan ik ze niet stilhouden, super vervelend!
Vandaag in de winkel mn schoonmoeder gezien na 1.5 week vakantie, ze waren lekker weg geweest. Het eerste wat ze zei was: zo, ik dacht even *naampersoon* te zien van achteren, je bent breed geworden van achteren. Dus ik geef aan dat dat allemaal best wel mee valt, maar zij vond van niet. Ik vind dat toch vervelend he!  Ik ben dr gewoon van over de mik. Ik ben pas 6 kilo aangekomen, vind dat best netjes en de verloskundige ook. Maar t frustreerd me enorm op dit moment... zucht. 

Herkenbaar. Ik kwam vorige week bij mijn bader thuis en mijn broer en schoonzus waren er ook. Ik zette een stap in de woonkamer en het eerste wat ik hoorde was; woooooooowwwww wat ben je dik!
En dat bedoelde ze niet verkeerd, ze bedoelde het alsin dat ik gegroeid was. Maar het woord dik maakte het erg vervelend. Ik kan me daar echt over opwinden. Al die veranderingen in me lijf maakt me soms onzeker en deze woord keuze helpt daar niet bij. Ik was voor mijn zwangerschap altijd slank en ben nu 8kg aangekomen, vandaag 29+4 weken zwanger.
-----
Gelukkig is het met een sisser afgelopen lievesam!
Ik ga vanavond voor de 2e keer naar een zwangerschapscursus van een bekkenbodemfysiotherapeut. Ben benieuwd.
Volgende week nog een weekje op vakantie naar Gran Canaria! Ben benieuwd hoe dat gaat als ik 31 weken ben. :)

oooh ik herken dat zo erg.. ik zit ook op 8 kilo (27+4 weken) en ondanks dat je het niet perse aan me ziet (op mn buik na) ben ik er wel heel onzeker over. Vooral mn schoonmoeder zegt vaak "dikke buik al he!!" En "jeeezus wat een pens." Vast niet slecht bedoeld, alleen komt niet heel leuk over. Ook zegt ze geregeld als er mensen langs komen "ze wordt al dik he.. laat je buik eens zien!!" Alsof ik een kermis attractie ben. Heel vermoeiend dat sommige mensen dat zelf niet in kunnen zien.. 

Tijdje rustig hier! 

hoe is het met jullie?
ik heb vandaag de uitslag gekregen en de uitslag van de rhesus factor is gelukkig goed (ik ben rhesus c negatief, maar maak gelukkig geen antistoffen aan). Wel zijn mijn suikerwaardes iets te hoog en heb ik dus zwangerschapsuiker. Wat mijn waardes precies zijn ben ik vergeten te vragen maar wat ik begrijp was het njet dramatisch hoog. Ik mag ook gewoon onder toezicht van de verloskundige blijven, en hoef niet naar de gynaecoloog. Morgen eerste afspraak bij de dietiste en ze vermoeden dat het wel snel verholpen kan zijn. Nu 29 weken.
zijn er meer hier met suiker?

Hier alles ok! Gister naar de negenmaandenbeurs geweest. Pittig zo een avondje. Me rug en bekken waren wel erg pijnlijk erna.
Wij vliegen vannacht naar Gran Canaria. Morgen 31 weken! De tijd vliegt. Nog 3 weken werken na me vakantie en dan verlof. Kijk er enorm naar uit!!

Hier ook alles oké . Wel veel last van mn bekken en rug.  Dus sinds deze week halve dagen gaan werken .Ik ben ook rhesus c negatief en maak ook geen antistoffen aan gelukkig . Ben nu 30 weken en al 12 kilo aangekomen ??Ik ga denk de 16 kilo die ik bij mijn zoontje was aangekomen dik over.Maja dat komt erna wel weer goed. Alweer de laatste loodjes dames.  Wat  gaat de tijd toch ontzettend snel. Hopelijk blijven de baby's nog eventjes zitten .  Tot minimaal 37 weken ?

Leuk weer even een update van een aantal van jullie! Goed om te horen dat er hier meer zijn met Rhesus C. Ik hoor waarschijnlijk maandag de uitslag van het bloedprikken. Ik ben nu 29.4, de tijd vliegt inderdaad!
Ik heb ook wel last van m'n bekken en rug en soms zo'n pijnlijke spier in m'n bil. Op advies van de verloskundige nu naar de bekken fysiotherapie en daar kreeg ik bruikbare tips en wat oefeningen.
Hebben jullie allemaal al de naam gekozen? Wij zijn nog steeds aan het bedenken wat we nu de leukste jongensnaam vinden en wat ook past bij de naam van ons andere zoontje

Ja wij hebben al een naam 
Jongens namen zijn zo lastig hier een jongens mama  dus het verzinnen was echt moeilijk.
Maar toch uiteindelijk een leuke naam gevonden gelukkig ?

Terug
Bovenaan