Verwacht mei 2020❤️

Lentekindje wat fijn dat je naar huis mag! ♡ doe het echt rustig aan, lekker bank hangen of zonnebaden in een stoel in de tuin en laat je maar eens flink verwennen door je vriend. Voetjes omhoog en een goed boek! Rustig aan meid!
Hier gaat t weer goed. Merk dat het allemaal wel iets zwaarder wordt en dat mn lichaam wel wat extra tijd nodig heeft, maar ik heb echt nog steeds geen klagen. Inmiddels 36+2 en word met de dag nieuwsgieriger naar haar komst.

@wonderbabyloading: heel veel sterkte met alle verliezen?, wat ontzettend naar! Ik kan me zo ook voorstellen dat t ook wel wat doet met je zorgen tijdens de zwangerschap.
@nicole: hoe was je liggingsecho?? 
@joan17: hoe was je gesprek met de gyn? Die kwaaltjes herken ik wel, maar ik heb er niet echt veel hinder van. Nog even doorbijten meid.

Hier was de liggings echo goed .
Word sowieso geen groot kindje . Maar dat was mijn zoontje ook niet. 
Het word inderdaad steeds zwaarder .

Nog eventjes vol houden  ?

Hoi allemaal!
Super lang niet gereageerd hier.
Inmiddels 34 weken en ik weet al een poos dat ik met 38/39 word ingeleid ivm vertraging van de groei, PE, zwangerschapssuiker en nierstuwing. En dat is nog geen eens de hele waslijst ??
Hier mag je idd ook met partner bevallen, helaas mogen kinderen niet komen en dat vind ik erg jammer ik moet sowieso ter observatie blijven met onze kleine man en afhankelijk van zijn conditie kan dit een week duren. Vind het dan wel pittig mijn meisje njet te kunnen zien en dat het moment van hun ontmoeting daardoor langer duurt (in mijn hoofd heel sprookjesachtig maar dat zal wel tegenvallen haha)
Hoe staat het ervoor met de babykamers?
Vluchttassen?
En ontwerpen van geboortekaartjes?

Onze baby kamer levering was uitgesteld door vertraging bij de leverancier dus komt deze vrijdag pas. Gelukkig nog steeds op tijd. Geboortekaartje staat het concept al helemaal van klaar en dit weekend wil ik naar mijn vluchrtas gaan kijken.

@Nicolle B fijn dat de liggingsecho goed was!
@Joan17 wat goed om te horen dat het een prettig gesprek was! kan mij voorstellen dat dat een hele geruststelling is. Ik heb er zelf eigenlijk vrij weinig naar geinformeerd maar volgens mij is het bij mij hetzelfde. 
@Sajeso Nog eventjes dus! Spannend! Kan mij voorstellen dat het lastig is dat je je andere dochtertje dan niet kan zien.. Lastige tijd zo met al die maatregelen. 
Hier is de babykamer zo goed als af! Gistermiddag toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis is het bedjes binnen gekomen. Natuurlijk wel nog het een en ander aanpassen en decoreren, maar het belangrijkste is er en de eerste weken slaapt ze toch nog bij ons. Vluchttas van de baby heb ik meteen gister maar gedaan haha. Ik stelde het elke keer uit omdat ik dacht ''ah joh, ik heb nog even'' maar dat kan zomaar inene anders lopen nu. Geboortekaartjes hebben we wel al uitgezocht maar nog geen opzetje gemaakt. Alleen ontwerpen bekeken. Weet ook niet wat ik er in zou willen zetten haha. 
Gister toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis voor de deur door beide enkels gegaan. Gelukkig niet op mijn buik gevallen en ik voel de kleine nog bewegen, dus buiten twee dikke, verzwikte enkels niks aan de hand gelukkig. Ach ja, moest het toch al rustig aan doen haha.

He meiden. Ik heb misschien een hele gekke vraag, maar het houd me vandaag ontzettend bezig.
Wij wonen in Brabant en wij hebben te horen gekregen dat er tijdens de kraamweek geen kraamvisite mag komen, dus ook geen opa's en oma's. Ik heb hier emotioneel echt heel erg veel moeite mee... het idee dat onze ouders de kleine niet kunnen vasthouden raakt me op de een of andere manier enorm. Raamvisite is natuurlijk mogelijk, wij wonen in een appartementencomplex op 1 hoog. Gelukkig hebben wij een glazen hal waardoor raamvisite alsnog kan. Maar ik vind t echt niet fijn. Hoe kijken jullie hier tegenaan? En hoe gaan jullie hiermee om? Ik ben eigenlijk gewoon een beetje opzoek naar tips/ideeën waardoor ik het in m'n hoofd minder vervelend ga vinden, want ik snap ook dat het voor de veiligheid van ons kind en de kraamhulp is.
Liefs. X

Hey lieve sam. 
Jou ouders mogen wel komen als je kraamzorg weg  is.
Alleen niet tijdens dat  ze er zijn. 
Ze adviseren om dat ook niet te doen .maar dat is de keus aan jezelf.
Zoiets bepaal je zelf want het is jou huis. En als hun er niet zijn kunne zij dat  niet bepalen.
Wij laten de ouders ook op visite komen maar wel als de kraamzorg weg is dan. 
Verder voorlopig even niemand. 

Hoi LieveSam het klopt wat nicolle B zegt idd!
Ze mogen komen, zolang de kraamzorg maar weg is die dag. Let wel goed op handhygiene en dat ze echt geen snotneus, hoest o.i.d hebben hoe moeilijk het dan ook is - hou ze dan nog even weg om te knuffelen.
Wij laten opa en oma ook toe met de kraamweek, ander bezoek moet gewoon nog wachten tot alles weer wat "normaler" wordt. Tot die tijd kunnen hun op raambezoek komen.
Het is allemaal even wat meer geregel en vervelender dan normaal.. passen jullie hierdoor ook de tekst op het geboortekaartje aan? Wij twijfelen nog enorm om het standaard "belletje voor bezoek" tekstje er gewoon op te zetten of iets er op te zetten wat op raambezoek slaat..

Fijn om jullie reacties te lezen?. Hier kan ik wel iets mee. Alleen op de website van onze kraamzorg staat dat er geen bezoek mag komen. Er staat letterlijk: "geen kraamvisite mogelijk". ?
Maar goed, jullie hebben we stof tot nadenken gegeven, fijn!
Wij hebben de gehele tekst weg gehaald over kraamvisite op t geboortekaartje en een apart kaartje gemaakt wat we erbij stoppen waarbij we wat zeggen over de kraamvisite. Dit vonden we prettig zodat er niets over vermeld wordt op t geboortekaartje zelf.

Terug
Bovenaan