@sajeso: Bedankt voor de tip inderdaad, ga ik ook inpakken. Bij mijn vorige bevalling heb ik daar niet zo over nagedacht, m'n vliezen braken met 37 wkn en ik had toen net pas 1 week verlof en de grote babyspullen in huis, was nog niet klaar met wassen ? Dus toen een halflang zwart shirt ingepakt op advies van een vriendin, maar uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen en tijdens de weeën vooral onder de douche gestaan en in bad gelegen. Maar helaas toen niet aan gedacht en geen badjas meegenomen ? Die gaat dus nu wel mee, dan hoef je niet met warmhoud dekens van het ziekenhuis om je heen te liggen na de bevalling ?
@xCy: Ik heb geen ervaring met het verliezen van een slijmprop, alleen met het breken van m'n vliezen terwijl ik in een restaurant was, haha. Toen duurde het bij mij nog wel bijna 48 uur voordat ik weeën kreeg. Inderdaad wat Lentekindje ook zegt: het kan nog wel even duren voordat de bevalling echt op gang komt, maar wie weet zet het door, het rommelen en komt je bevalling wel op gang. Spannend zeg! Ik ben heel benieuwd, laat maar weten hoe het gaat! Succes als het straks zo ver is ??
@xCy: Ik heb geen ervaring met het verliezen van een slijmprop, alleen met het breken van m'n vliezen terwijl ik in een restaurant was, haha. Toen duurde het bij mij nog wel bijna 48 uur voordat ik weeën kreeg. Inderdaad wat Lentekindje ook zegt: het kan nog wel even duren voordat de bevalling echt op gang komt, maar wie weet zet het door, het rommelen en komt je bevalling wel op gang. Spannend zeg! Ik ben heel benieuwd, laat maar weten hoe het gaat! Succes als het straks zo ver is ??