Verwacht mei 2020❤️

[quote quote=10242447]He bah dat is ook heel vervelend. Onzeker wordt je ervan he. Ik had dus bij mijn eerste zwangerschap ook helemaal geen klachten, en met de eerste echo werd duidelijk dat het hartje niet klopte. Dat maakt mij nu ook heel onzeker, dat ik nu niks voel. Wat voel je precies? Rommelen? Of heb je ook pijn?[/quote]

Niet echt pijn. Mn bekken zijn soms wat gevoeliger. Maar meer als ik te veel gedaan heb.
Mijn borsten zijn nog wel gevoelig en sochtends boven de wc. Maar soms denk ik dat her boven de wc hangen tussen mijn oren zit. 
Op mijn papier leek heeeeeel licht opgedroogd bloed te zitten. Maar zeg al... ik bestudeer t ook echt. Grr...
En met de miskraam was het meteen helderrood dus opzich.. maar toch... de miskraam is een jaar geleden en hoop gewoon niet nog eens zo lang te moeten wachten 

Hee,
Bij mij is mijn eetlust een stuk minder. Heb wel honger maar als ik dan eet zit ik veel sneller vol. Terwijl ik toch altijd wel een grote eter ben geweest! 
Ik merk dat de vermoeidheid wel toe neemt maar dat verschilt per dag. Zeurderige buikpijn en soms ook steken ter hoogte van beide eileiders. Ene keer links dan weer rechts waar dat dan weer vandaan komt geen idee ? hebben meer mensen dit?
Sinds 2 dagen beginnen mijn borsten ook echt aanwezig te zijn. En jeukende tepels... heel fijn als je in het openbaar bent en je kunt niet krabben ??

Nee, ik heb geen steken rondom de eileiders. 
NicolleB: heb je mijn mailtje met daarin mijn telefoon goed ontvangen?

Ik voel me de ene dag wel zwanger en de andere dag niet. Vandaag weer zo’n dag dat ik me niet zwanger voel. Meteen weer de angst dat het niet goed is. Ik heb wel continue pijnlijke borsten en wat rugpijn. Misselijkheid met vlagen.
Bij mn missed abortion had ik ook regelmatig dagen dat ik me gewoon normaal voelde. Vandaar ook mn angst. 
Gelukkig mag ik volgende week vrijdag voor mn eerste echo ook omdat we in een feriliteitstraject zitten. Echt aftellen!

Hallo allemaal 
Vandaag was mijn nod en heb samen met mijn man, Clear-blue, positief getest 2-3 weken'! Echt ongelooflijk maar waar! Helemaal happy! In mei verwachten wij ons eerste kleintje, zo rond de 20 mei 2020! 
Nathalie Xx

Terug
Bovenaan