Verwacht mei 2020❤️

@Lente kindje: nesteldrang, vorige keer niet, nu wel

@Daniee XX: mijn tips zouden ook zijn net wat LieveSam zegt, als aanvulling misschien nog aanbieden boodschappen te doen en die af te geven? En een lief kaartje met evt een tijdschrift ofzo doet het ook altijd goed, het idee dat er aan je gedacht wordt is al super leuk!

@Mrlsx: wat vervelend dat je bent gevallen met de fiets, je lijf werkt zo de laatste weken al niet heel flexibel, laat staan als je je ook nog geblesseerd hebt. Helpt het evt nog als je een uurtje voor je naar bed gaat 2 paracetamollen neemt? Dan kun je misschien zonder al te veel pijn een goede houding vinden om te slapen en een paar uurtjes lekker uitrusten?

@Melissa-manoes: Van harte gefeliciteerd met Jameley! De eerste mei baby! Wat een kleintje met haar 2400 gram, maar ze is natuurlijk ook meer dan 3 weken te vroeg. Hopelijk gaat het goed met jullie, maken jullie een goede start en kun je ervan genieten! 

@Teske: Wat lief dat je ondanks alle dubbele emoties ook nog zo verrast bent door het vriendinnen! Dat is weer een lichtpuntje in deze tijd kan ik me voorstellen. Goed om te weten dat de pijnen ergens goed voor zijn geweest, maar vervelend is het wel. Sterkte met rustig aan doen en afwachten...

@LieveSam: Ik herken je wisselen van energie ook echt, je kan er een dag van tevoren weinig over zeggen hoe je je die volgende ochtend zal voelen. Die lege batterij dagen breng ik ook voornamelijk zittend of rustig aan door. Kan me voorstellen dat je er zo langzamerhand wel aan toe bent. Maar inderdaad, het is niet te plannen, wie weet moeten we nog een week of 3/4 wachten...

Hier nu met de allerlaatste klusjes bezig, dan heb ik daar ook geen stress meer voor ?

@melissa-manoes; gefeliciteerd!

Hier nesteldrang gecombineerd met extreme vermoeidheid.. wisselt zich om de dag een beetje af haha. 
Sinds vandaag ook extreem misselijk ? veel harde buiken en een "blegh" gevoel, ik denk dat ik er gewoon klaar mee ben! Ben er ook niet helemaal meer bij begin langzaam in mijn bubbel te kruipen en merk dat ik geen afspraken meer wil maken kennen jullie dit ook?

@sajeso klinkt echt heel erg bekend. Ik wil het liefste gewoon met m'n man op de bank ploffen, tijd samen doorbrengen en verder niks meer doen. Misselijkheid gelukkig niet, maar vermoeidheid mennn. Die is killing me momenteel. 

Yep, dat heb ik ook.
Misselijk, steeds maar kleine beetjes tegelijk kunnen eten en het liefst de hele dag thuis zijn en op bed of bank liggen. 
Het liefst ben ik ook de hele tijd op de hoogte van waar mijn vriend is ? hij wordt er af en toe gek van!

Hier wisselt het een beetje, afgelopen nachten wel aardig geslapen, minder heftige steken onderin m'n buik en minder last van m'n bekken. Dan zit ik in de tuin en denk: prima, blijf nog maar even zitten, nu kan ik tenminste m'n eigen tijd nog indelen ?? En de kraamverzorgster maakte gisteren nog een grappige opmerking dat ze het ook niet erg vindt als ze een baby van 38+ of 39+ weken mag verzorgen, want de afgelopen weken had ze veel kleintjes en die hebben over het algemeen wat meer moeite met zich warm houden, goed drinken en rustig slapen. 
Maar who knows wat er gaat gebeuren... Bij jullie nog updates of is het wat betreft naderende bevallingen nog rustig?
@Teske, @Wonderbabyloading en @Sejeso: het vervelend zeg, die extreme vermoeidheid en misselijkheid. Heel veel sterkte daarmee! De eindstreep komt gelukkig in zicht van liever lee ? 

@Joan; idd lekker blijven zitten haha! 
Gister enorme druk gehad op mijn bekken en flinke pijnsteken dus ik denk dat meneer nu eindelijk vast zit ?? na die indalingsweeen begonnen gelijk de krampen in mijn buik en rug dus dacht even oh god het zal toch niet met precies 36 weken.
Maar de krampen blijven hetzelfde, voelt als ongesteldheid, dus het zal vast meevallen!
Ik had ook trouwens eerder moeten klagen over moeheid, ik heb sinds toen opeens savonds bakken energie - stofzuigen, wassen, opruimen, kasten anders indelen, achtertuin vegen en onkruid weghalen u roept en ik draai ?

@melissa-manoes wauw, gefeliciteerd! Alles goed gegaan en hoe voelen jullie je nu? 
Hier is het gelukkig nog stil. Kan echt niet wachten tot ze er is hoor, maar van mij mag ze nog wel even blijven zitten. In ieder geval tot na 6 mei. Eind april/begin mei is bij ons een hele drukke periode met verjaardagen enzo haha. De supermarkt zit hier op 3 minuten loopafstand, maar wat een opgave om even snel naar de supermarkt te gaan. Kom amper de trap thuis nog op, de laatste traptredes ben ik echt aan het waggelen. De nachten duren ook steeds langer, bijna elk uur wakker om naar de wc te gaan.
Wel denk ik dat ik gister mijn slijmprop ben verloren. Vandaag toen ik wilde douchen had ik vochtverlies, maar naar mijn idee was dit geen vruchtwater. Verder heb ik ook geen krampen of iets. Af en toe wat steken van onder, alsof er met een mes gestoken wordt. Indalingsweeen volgens mij? Dus we zien het wel, maar ik denk dat ze nog wel even lekker zit. Morgen 37 weken!

En, zijn er nog nieuwtjes bij jullie? *klapt in handen* t begint te korten he ladies!
Hier nu 39 weken en eergisteren de gehele dag voorweeën gehad, de gehele daarop volgende nacht wakker geweest en in de ochtend trok het weg?. Dus het rommelt iets erger dan de dagen ervoor, maar helemaal niks noemenswaardig. Dus nu zit ik sinds dien een beetje op het wachtbankje ofzo.. ?.

Terug
Bovenaan