Verwacht mei 2020❤️

@sajeso en @LieveSam hier geen gekwijl, maar ik zie het helemaal voor me ?
Ik ben gisteren ook definitief doorgestuurd naar de gynaecoloog. We was nog een extra kweek op streptokokken gedaan omdat er een kleine kans is dat je die kwijtraakt tijdens de zwangerschap en dan hoef je niet meer antibiotica in het ziekenhuis te bevallen. Maar helaas is er bij mij niets veranderd en blijft het nodig om tijdens de weeën antibiotica te krijgen. Gelukkig heb ik a.s. maandag al een afspraak kunnen krijgen. Want mijn vorige afspraak bij de verloskundige is ook al weer meer dan een week geleden. Met 30 weken nog een extra groei echo gehad die gelukkig goed was. 
Hier ook wat meer 'gerommel' veel meer harde buiken en steken en krampen heel laag. Maar dat kunnen misschien ook indalingskranpen zijn? Ik kan het vaak ook niet zo goed duiden allemaal... 
Het is inderdaad wel een bijzonder idee dat de tijd dat je nog zwanger bent steeds korter wordt en het moment dat we onze baby's vast kunnen houden steeds dichterbij komt! We zijn er hier in huis zo goed als klaar voor, dus ik gebruik m'n nesteldrang nu om alle kasten opnieuw op te ruimen, te ordenen en keurig in te delen ?? Daar heb ik de komende tijd ook vast geen tijd meer voor met zo'n pasgeboren baby!

@sajeso Zo kijk ik er ook wel tegenaan hoor! lijkt mij verschrikkelijk als je nu vroeg in je zwangerschap zit en afspraken worden gecancelt en je moet alleen naar de echo's, die in dat termijn nog belangrijker zijn. Jeetje wat spannend!! Bizar idee he, het gaat zo snel! Die kwaal van het kwijlen herken ik niet hahah.
@LieveSam oooh die enthousiasme! ik begreep nooit dat vrouwen uitkeken naar hun bevalling (pijn enzo) maar nu ik zelf zwanger ben word ik ook bij minste geringste mbt eventuele bevalling enthousiast haha. 
@joan17 Jammer van je antibiotica, snap wel als je daar een beetje van baalt.. Ik kan het allemaal dus ook niet zo goed plaatsen. Als ik dat ''gerommel'' lees herken ik mezelf daar ook totaaal niet in, kan het allemaal niet plaatsen. Heb af en toe wat steken van onder, soort messteken, maar dat is het dan ook haha. Wel is ze nog lekker bewegelijk, en dat lijkt wel steeds meer te worden. 
Zijn er ook meerdere die totaal geen nesteldrang hebben? Ik heb zo geen zin om van de bank af te komen. Maar als ik eenmaal schoonmaak, dan heb ik de smaak wel goed te pakken. Mag sowieso niet teveel doen van de verloskundige. Ik ben inmiddels ook gestopt met alles te wassen (oeps). Meeste is al gedaan hoor, maar krijg en koop af en toe nog wat en dan is het net niet genoeg om een trommel te vullen, of het zijn verschillende kleuren. Stel nu ook al een paar dagen uit om alle knuffels te wassen, die liggen nog bovenop de kast hahaha. 
Ik ben zó benieuwd wie de eerste is!!     

Ja het aftellen is nu echt begonnen. Hier nog 2 weekjes tot de uitgerekende datum. Twee weken terug gevallen met de fiets dus lopen en met name liggen/draaien is echt verschrikkelijk nu, maar gelukkig heeft de baby er weinig van gemerkt. 
ik hoop dat ik het voor de bevalling enigszins stabiel krijg. Volgens de fysio en verloskundige hoef ik me geen zorgen te maken, want tijdens de bevalling nemen de hormonen alles over. Dus ben benieuwd.
haha dat kwijlen is erg herkenbaar, ik word er ook echt wakker van. 

Wij zijn nu met op het laatst nog geswitcht van naam. Ik vind het nog wel wat gek, want ik heb al maanden die andere naam in mijn hoofd..

Goede morgen, 
Heb lang niet gereageerd maar wel altijd mee gelezen.
Spannend al jullie verhalen succes met de laatste loodjes.
Hier kan ik mededelen dat de eerste baby van deze topic is geboren.
Afgelopen dinsdag op controle geweest en alles was nog goed. 
Donderdag voelde ik wat vocht druppen dus dacht dat ik urine verloor.
Toen dat vrijdag nog niet gestopt was het ziekenhuis gebeld en moest komen.
Daar bleek idd dat mijn vliezen gebroken waren en moest ik blijven.
Ze wilden het nog even aankijken en zaterdag middag hebben ze me doogeleid.
Zaterdag avond 18-04-2020 om 22:04 is met 36+6 weken de kleine Jameley geboren ze woog 2400 gram.
Ze is niet gemeten want dat doen ze hier niet meer maar maat 50 verdwijnt ze in.

Goede morgen, 
Heb lang niet gereageerd maar wel altijd mee gelezen.
Spannend al jullie verhalen succes met de laatste loodjes.
Hier kan ik mededelen dat de eerste baby van deze topic is geboren.
Afgelopen dinsdag op controle geweest en alles was nog goed. 
Donderdag voelde ik wat vocht druppen dus dacht dat ik urine verloor.
Toen dat vrijdag nog niet gestopt was het ziekenhuis gebeld en moest komen.
Daar bleek idd dat mijn vliezen gebroken waren en moest ik blijven.
Ze wilden het nog even aankijken en zaterdag middag hebben ze me doogeleid.
Zaterdag avond 18-04-2020 om 22:04 is met 36+6 weken de kleine Jameley geboren ze woog 2400 gram.
Ze is niet gemeten want dat doen ze hier niet meer maar maat 50 verdwijnt ze in.

@melissa-manoes gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine ?! Hopelijk gaat alles goed met jullie!
Ik ben vandaag exact 38 weken, maar het lijkt nog lekker rustig. Wel af en toe wat krampen en de baby is lekker beweeglijk maar ik denk dat ze geen haast heeft..

@melissa-manoes: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet van je gezin!
@mrlsx: So he! Dat lijkt me inderdaad even schakelen als je al even de ene naam in je hoofd hebt zitten. Ik ben heel benieuwd ☺️.
@daniee xx: je zou je beste vriendin kunnen verrassen met zelfgemaakte cake, of als ze de kraamweek heeft lekker eten voor haar maken en afgeven bij de voordeur. Hoeft ze het alleen maar op te warmen. Je kunt ook zelf creatief iets maken (bv. Op pinterest opzoeken) en daar een lieve brief of kaart bij doen. Ik denk dat ze al heel blij is als je laat weten dat je aan dr denkt?.
@joan17: goed dat ze je door hebben gestuurd en t goed in de gaten houden. Ik denk zelf ook dat het per ziekenhuis verschilt wat voor voorzorgsmaatregelen ze hanteren. Plus ik denk ook wel dat t er aan ligt waarvoor je er bent.. ze zullen daar wellicht wel gradaties in hebben?
@lentekindje: bij mij wisselt de nesteldrang enorm. De ene dag kan ik mn kont niet van de bank of uit bed krijgen en de andere dag poets ik het hele huis... het gaat dan wel met wat pauzes tussendoor, maar dan kan ik mezelf goed bezig houden. De andere dagen ben ik 1 grote plumppudding en is mn batterij helemaal leeg?. 
Hier inmiddels 38+1 en nog niets aan t handje hoor.. ze zit nog steeds lekker in mn buik. Ik merk dat ik er wel aan toe ben. Van mij mag ze zichzelf aankondigen?. Mja... wie weet duurt het nog 3 weken?‍♀️.
Ladies... t is bijna MEI!!!!?  whooeehooee!

Terug
Bovenaan