Verwacht mei 2020❤️

@LieveSam: spannend zeg.. een dezer dagen zullen de voorweeen vast terug komen en overgaan in echte weeën! 
Ik ben maandag 39 weken maar ben er eigenlijk wel klaar mee.. zo moe en misselijk vandaag ook weer! Bij elke kramp hoop ik dat het doorzet, maar tot nu toe echt nog helemaal niets serieus... Zal je zien dat ze besluit om nog 3 weken te blijven zitten ?!

@Sajeso Herkenbaar die indalingsweeen, bij mij is het daarna weer rustig geworden, op regelmatig een harde buik na. Blijven jouw krampen of is het ook afgezwakt?
@Lentekindje Bij jou nog rustig? Ik had die steken ook en de gynaecoloog zei dat dat goed indalingsweeen geweest kunnen zijn. Vervelend dat je zo veel wakker bent in de nacht. En we worden inderdaad steeds minder mobiel...
@LieveSam Ik kan me je wacht gevoel wel voorstellen, zeker met 39 weken en het aanhoudende gerommel. Jammer dat het dan niet doorzette. Het is zo gek dat je er niets aan kan plannen, dat hele bevallen.
@Teske Vervelend joh, die moeheid en misselijkheid. Ik ben maandag 38 weken maar ik hou er ergens in m'n achterhoofd toch ook maar rekening mee dat het niet stipt rond de 40 weken hoeft te gebeuren. Dan is de teleurstelling dat het wachten nog langer duurt hopelijk ook iets minder.
Hier ook nog geen nieuws en eigenlijk ook geen noemenswaardig gerommel in de richting van weeën ofzo ? Daarom nog maar alle was weer weggewerkt, de tuin netjes gemaakt, nog meer opgeruimd... Het is nog nooit zo netjes en geordend geweest hier ?

@LieveSam Pff kan mij goed voorstellen dat je je dan zo voelt. Hoop voor je dat het snel doorzet en je je kleine in je armen kan nemen!
@Teske ik ben ''pas'' 37 weken, maar ben er zelfs al klaar mee hahaha. En dat terwijl ik helemaal nog geen klachten heb of iets. Hopelijk is het voor jou ook snel zover! 
@Joan17 jep, nog steeds rustig, geen gerommel. Ondanks dat ik alleen maar thuis zit gaan de weken zo ontzettend snel opeens. Mijn vriend en ik kijken er ook echt naar uit en praten er veel over. Maar zodra ik ook maar even puf omdat ik teveel heb gedaan en een harde buik heb zegt hij ''NEE HOOR!! nog even wachten !!!'' hahaha.  Knap dat jij dat allemaal nog doet joh, ik heb er gewoon echt geen puf meer voor ?. 
Merken jullie ook dat er minder bewegingsruimte is voor de kleine? Soms denk ik dat ze zichzelf dwars door mijn buik heen duwt. Maar tegelijkertijd echt die duidelijk schopjes die ik een paar weken terug nog voelde, voel ik niet meer. Ik kan de bewegingen die ik nu voel niet echt omschrijven, maar het voelt anders ofzo ?.

Hoi dames, even een vraagje voor advies. 
Sinds vanmiddag veel harde buiken, gaan niet gepaard met pijn, maar komen wel met enige regelmaat. Gisteren en vandaag ook best wel druk geweest met vanalles en nog wat. Maar vraag mezelf toch af of dit een voorteken kan zijn of dat het echt de 'oefenweeen' zijn waar je veel van hoort. 

Hoi Wonderbaby! Dit zijn oefenweeën..
Als je oefenweeën op google opzoekt, ga dan naar de website van 24baby. Daar staat het heel duidelijk uitgelegd. (Vond ik).
Het heet: voorweeën: wat zijn het en hoe herken je ze?
P.s.: mijn vk vertelde dat ze kunnen overgaan in echte weeën. Succes meid!?

@Wonderbaby Klinkt voor mij ook als oefenweeën, zeker als je ook wat drukker bent geweest. Soms merk je dan ook dat het weer minder wordt als je rustig bent. Maar inderdaad, wie weet zet het door!
@Lentekindje Ik ben niet elke dag zo druk bezig hoor ?? Maar merk wel dat ik me nu met 38 weken weer wat meer drive heb om alles in huis netjes, opgeruimd en schoon te houden. 
Wat je zegt over het bewegen van de baby merk ik ook wel. Er is steeds minder ruimte, bij mij is de baby al ingedaald, dus draait niet meer van boven naar beneden ? Het is nu meer bewegen met de armen en benen denk ik, maar af en toe gaat m'n buik nog flink op en neer!
@LieveSam Bedankt voor de leestip bij 24baby! 
Best wel spannend nu, wanneer gaat het beginnen... En hoe gaan de bevallingen verlopen...

Hoi dames,
Wij zijn 21 april papa en mama geworden van onze zoon Luca. Luca is geboren om 00.38u en woog 3325gram bij zijn geboorte. We zijn bevallen in het ziekenhuis en maken het goed!
We beginnen al een beetje te wennen aan een leven met een baby maar het is een hele verandering! Nog 1 dag genieten van onze kraamzorg en dan moeten we het zelf gaan doen :)

Terug
Bovenaan