Verwacht mei 2020❤️

@xCy: waauuw! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Luca!? wat leuk om te lezen! Wens jullie heel veel liefde en geluk toe! Is de (k)Raamvisite een beetje te doen? Of doen jullie daar niet aan?
@lentekindje: haha! Die bewegingsruimte herken ik wel ja?. T ene moment voel ik alleen wat gewoel en gedraai en het volgende moment is heel m'n buik een of andere aliënbol...
@Joan: ik vind het ook zo spannend worden! Mijn man zei vanavond: ik kreeg net ineens echt zo'n shock.. ze kan gewoon ieder moment geboren worden.... ik keek hem aan en moest ervan lachen. Ik zei: eng he? Dat was ie wel met me eens?. 
Hoe gaan jullie partners ermee om nu t dichterbij komt?

Gefeliciteerd!! 
hier behoorlijk wat voorweeen gehad gisteren, maar uiteindelijk werd het weer rustig. Ik had voor het eerst het idee dat het wel eens kon doorzetten, maar we wachten weer rustig af.

Mijn man is er nu (zeker sinds) gisteren ook mee bezig. Hij vraagt nu specifiek wanneer ik wil dat hij thuiskomt en dat ik hem moet bellen enzo. Daarbij merkt mijn dochter ook verandering ze was gisteren zo knuffelig. 

Hey dames 
Wil jullie even laten weten dat ik
Afgelopen zondag 26 april bevallen ben van een prachtige zoon.
2 weekjes eerder van verwacht . Maar alles is goed gegaan. Het was een snelle bevalling.
Hopelijk gaat met jullie ook alles goed?
En kunne jullie je wondertjes ook gauw knuffelen. 
?

@xCy gefeliciteerd met de geboorte van jullir zoon! Geniet er van ?. Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar dat (k)raamvisite gedeelte. 
@LieveSam mijn vriend en ik praten er heel veel over dat het inene zo snel gaat allemaal en dat we over een paar weken gewoon een kindje hebben. Heel bizar en onwerkelijk allemaal. Als hij weggaat is het ook steeds "wel bellen als er wat is he!!" Hij heeft nog nooit zo snel zijn telefoon opgenomen als ik hem bel haha. Of als ik in bad ga "laat de deuren maar open, als er dan iets is dan hoor ik je tenminste." Heel logisch natuurlijk, maar zo schattig om hem ineens zo zorgzaam te zien ?. 

@Nicolle B Gefeliciteerd! ? leuk om steeds meer hier te lezen over de bevallingen. Misschien is het een leuk idee om straks een topic aan te maken met Mei (en april?) baby's? Dat we elkaar af en toe nog een beetje op de hoogte kunnen houden of iets dergelijks. 

Hier is alles nog rustig maar ik nader nu wel de 38 weken! Van gerommel ook nog geen last. Ja behalve dat mijn darmen dan sinds een paar dagen inene rommelen en geluid maken ?. Vd week heb ik per ongeluk cake beslag gegeten. Ik was er mee bezig en er kwam een klein beetje (erwtje) op mijn vinger en uit automatisme likte ik het er af. Stom natuurlijk want er zit rauw ei in?. Gewoon totaaaal onnadenkend gedaan. Heb hier niet de verloskundige over gebeld omdat ik mij verder eigenlijk goed voel.

@nicolleb: yeaah! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon??! Wat fijn dat alles goed is gegaan en het een snelle bevalling was. Geniet van elkaar en de kleine man!
@lentekindje: lijkt me leuk om elkaar straks zo af en toe op de hoogte te houden! En over een druppel cakebeslag zou ik me inderdaad niet al te veel zorgen maken?.

@NicolleB en @xCy: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine! Lekker genieten nu.
Hier alles nog rustig. Mijn buik is wel nog flink aan het rommelen, zwakt niet af maar zet ook niet door. In de nachten ook goed misselijk. 
Het lijkt mij ook leuk om na de bevallingen nog af en toe wat te horen van iedereen hoe alles gaat. 

@xCy Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Luca! Wat fijn dat hij er is en dat het goed met jullie gaat. Voorspoedige bevalling gehad ook?Veel geluk gewenst en succes de komende dagen/weken met het wennen aan jullie nieuwe leven met Luca!
@LieveSam Ja gek is dat, als je er net achter komt dat je zwanger bent voelt deze termijn zo vlak voor de bevalling echt héél ver weg, nu is het gewoon al bijna zo ver. 
Mijn man helpt erg goed als ik opnieuw het allerlaatste klusje voor de bevalling denk te hebben bedacht ?? En we genieten nog even van de rustige avonden waar je nog samen in de tuin kan zitten met een drankje/hapje!
@Mrlsx Aan de ene kant prettig dat er wel al van alles in je lijf gebeurt, maar aan de andere kant van misschien ook wel jammer dat het niet doorzette? Hier gisteren een vandaag ook duidelijk meer harde buiken en voorweeën, maar er zit ook echt geen regelmaat of opbouw in. Grappig je opmerking over je dochtertje die meer knuffelig is, mijn zoontje moet sinds twee dagen steeds kusjes geven op m'n buik en stelt allerlei vragen aan de baby... Zouden ze het voelen aankomen?!
@NicolleB Ook prachtig nieuws zeg, dat jullie zoontje is geboren! Van harte gefeliciteerd en fijn dat alles goed is gegaan. Ben je thuis bevallen of in het ziekenhuis? Een goede kraamweek voor jullie met hopelijk een fijne kraamverzorgster! 
@Lentekindje Leuk idee om een topic aan te maken om straks verder te kletsen over het leven met onze baby's! Om ervaringen te delen of tips door te geven ? Of als je weer eens in de nacht aan het voeden bent of met een huilend kindje zit en hars op zoek bent naar een hart onder de riem ?☺️
@Wonderbabyloading Oef, wat vervelend joh, die misselijkheid. Is er misschien niet iets wat je mag hebben daarvoor? Misschien weet de verloskundige of huisarts dat? Of heb je daar al navraag naar gedaan? Sterkte voor jou!

Terug
Bovenaan