Verwacht mei 2020❤️

@ xCy & NicoleB; gefeliciteerd met jullie zoons!

Hier een berichtje uit het ziekenhuis. De krampen gingen maar niet voorbij en kwamen met regelmaat maar werden niet sterker. Voor gemoedsrust de gyneacoloog gebeld tijdens kantoortijd die wilde mij graag zien voor een CTG om het zekere voor het onzekere te nemen. 
Daar aangekomen was de CTG prima, wel inderdaad weeeenactiviteit maar hij had het nog goed naar zijn zin. Echo voor de zekerheid en daar bleek dat het vruchtwater minder werd, waarschijnlijk een scheurtje hoog in de vliezen want hij loopt heel langzaam leeg (zelf dacht ik al die tijd dat het zwangerschapsincontinentie was door de kleine hoeveelheden druppels) 
Hij word door zijn groei pas gehaald als het echt moet dus ik kan hier nog 4 uur liggen of nog max 3 weken niemand die het weet haha. Voor nu 3x per dag een ctg, 1x per dag een echo en om de dag de gyneacoloog.

Succes nog allemaal, we zijn er bijna ??

Jeetje zo zijn je dagen/weken toch wel even anders. 
Wel fijn dat je je man en dochter gewoon mag ontvangen. Lijkt me echt heel naar als dit niet meer kan.
ik kan me de verveling goed voorstellen zo alleen, ik heb er alleen geen tips tegen haha.

Jeejtje! Dan duurt het inderdaad lang, zo'n dag! Tja klinkt misschien gek, maar kun je niet vragen aan je man of dat ie een volwassen kleurboek en stiften meeneemt? Of een lekker boek of een puzzelboek?  -ik neem aan dat je op bed moet blijven? Dit zijn dingen die je op bed kunt doen. Succes @sajeso!
@lentekindje: ooohh vet spannend man!!!? houd je ons een beetje op de hoogte? Doe maar lekker rustig aan!

Gisteren moest ik op controle bij de vk en voor op t plein van de vk ben ik voorover gevallen. Gestruikeld over scheven stenen. ? ... gelukkig is alles goed! Maar moest gisteren wel 4 uur naar t ziekenhuis aan de ctg. Ik had wel harde buiken activiteit was op de monitor te zien, maar ik voelde dr vrij weinig van. Nog een echo gehad? dus de kleine meid nog even gezien. Ik moest helaas wel alleen liggen.. wat ik erg jammer vond. Maar heb het maar gewoon over me heen laten komen. Vandaag spierpijn van t opvangen van de val.. maar 10x beter dit! Dan dat er wél iets mis was met de kleine. - ik moet er niet aan denken - 

@Sajeso wat ontzettend fijn dat ze daar dan toch wat makkelijker mee zijn op die afdeling! En ook fijn dat je moeder gewoon even mag komen, al is het maar heel even. Inderdaad zo een kleurboek voor volwassenen is misschien leuk. Ook kan je op je telefoon skipbo downloaden, is een soort kaartspel. Kan je online met vrienden of familie spelen, is ook heel leuk!
@LieveSam jeetje, wat zal je zijn geschrokken.. gelukkig is alles goed! is niet niks om al dat gewicht mee te slepen en je evenwicht te houden hahaha. 
@Joan17 nee ik denk niet dat het doorzet, kan nog wel even duren denk ik zomaar haha. wat fijn dat je nog een groeiecho hebt gekregen! dat had ik ook zo graag nog gewilt, had mij ook wel leuk geleken om een indicatie te hebben. Maar helaas.
Vandaag wel weer een afspraak gehad bij de verloskundige maar niks bijzonders. Bevalling doorgesproken en ze kon voelen dat ze wel goed er voor ligt. Had wel harde buiken dus het ging wel wat lastiger haha. Hebben jullie een bevalplan? Ik was hier eerst wel mee bezig maar ik denk dat ik het achterwege laat. Ik weet nog niet wat ik kan verwachten, dus wil graag op het moment zelf aangeven wat ik prettig vind en wat niet.  

Ik heb wel een idee wat ik zou willen, maar echt een plan. Ik heb doorgenomen met de verloskundige wat ik prettig vind maar daarbij vooral aangegeven dat ik op t moment zelf wil aankijken wat goed voelt en mijn man kent en weet het goed. 
ik heb me ingelezen in de beval posities en wat mij prettig lijkt, maar ik ga ook op het moment zelf kijken wat lukt. Zeker met mijn bekkeninstabiliteit nu.
Van m'n vorige bevalling weet ik dat het toch niet zo loopt zoals je in gedachte had, dus ik laat het weer op me afkomen.
gisteren weer een ctg gehad omdat ik de kleine beduidend minder voel dan andere dagen. Gelukkig alles goed. Vandaag nog steeds minder gevoel. Ik begon weer te twijfelen want de gyn. Zei dat ik vandaag of morgen anders toch weer moest bellen, maar vanavond heeft die zich weer zoals eerder weer krachtig gemeld dus ik ben weer wat gerustgesteld nu :). Nog 2 dagen tot m'n uitgerekende datum!!

Oh dat is wel naar als je op het einde alsnog in het ziekenhuis moet bevallen als je je hebt ingesteld op een thuis bevalling.
Hopelijk zijn je extra controles straks goed! 

Aaah @teske dat lijkt me inderdaad een flinke tegenvaller. Hoe zijn je controles vanmiddag in het ziekenhuis geweest?
Hier geen vorderingen, behalve sinds gisteren avond rete chagerijnig en ik heb geen idee waarom!??. Ik kan weinig hebben op dit moment..

Terug
Bovenaan