Verwacht mei 2020❤️

@LieveSam: hormonen maar weer de schuld geven van je gemoedstoestand.. nu mag het nog ?! Ik heb wel eens gelezen dat sommige vrouwen voor ze gaan bevallen in een soort onbewuste bubbel gaan zitten met zichzelf en daar even geen anderen in dulden.. wellicht bij jou een voorbode??? Spannend!
@Joan17: helaas helaas.. het besluit is toch genomen dat ik word opgenomen zondag avond voor een inleiding. Dus we hebben ons nu gewoon ingesteld op een ziekenhuisbevalling.. ook helemaal goed merk ik aan mezelf! ?
Morgen eerst nogmaals een ctg en bloeddruk meten want die was vandaag weer veeeel te hoog. Heb ook medicatie mee naar huis gekregen voor het weekend in de hoop dat de bloeddruk wat daalt. 
Zondag avond dus opname, ballonnetje plaatsen en dan is de hoop dat maandag de vliezen gebroken kunnen worden en de weeën opwekkers toegediend kunnen worden! 
In ieder geval is zeker dat ze er begin volgende week sowieso is ? en daar heb ik vooral veel zin in nu!

@Teske Fijn dat je er ook vrede mee hebt dat je nu in het ziekenhuis zal gaan bevallen. Je hebt gelukkig nog even de tijd gehad om je daarop in te stellen. Vervelend wel dat je bloeddruk veel te hoog blijft, hopelijk heb je er verder niet al te veel klachten bij. 
Heel veel sterkte en succes morgen en maandag! Ik zal aan het denken! Wat een mooi vooruitzicht dat je je dochtertje binnen een paar dagen gewoon in je armen hebt ♥️
@LieveSam Ah, lastig hè die hormonen die je hele stemming beïnvloeden. Gaat het vandaag wat beter? Of heb je weer zonnige ☀️ dagen nodig om een beter humeur te krijgen...

@Teske wat een tegenvaller! maar gelukkig heb je je er nu een beetje bij neer kunnen leggen. ik hoop dat je verder een beetje een voorspoedige bevalling hebt, zodat je er ondanks dat het ziekenhuis is alsnog goed op terug kan kijken! Succes!! 
Vanmorgen weer een lichte bloeding gehad, dus weer de verloskundige gebeld omdat ik ook al een paar dagen aanoudende hoofdpijn heb. Bloeddruk is goed dus geen zwangerschapsvergiftiging gelukkig. Wel heeft ze nog even getoucheerd en toen bleek dat ik nu 2cm ontsluiting heb! Het is ''pas'' 2cm maar ik ben er zo blij mee omdat ik eigenlijk niet echt heel erg het idee heb dat er iets gebeurd. Ik heb heel af en toe wel wat krampen en steken maar niks benoemenswaardig, de verloskundige verbaasde zich daar nog over :'). Omdat ik al vanaf week 34 een verstreken baarmoedermond heb zei ze wel dat het weleens snel kan gaan, maar dat dat lang niet altijd hoeft. Ik hoop dat ik eind volgende week aan de beurt ben, ben het wel een beetje zat haha! 

Ik kan hier ook een geboorte melden. Gisterenochtend is Ivar geboren :) op de uitgerekende datum. 
mijn tweede bevalling en deze was zo anders en totaal anders beleefd ook. Heel bijzonder om nu met zijn vieren te zijn! 

@Mrlsx wauw gefeliciteerd! en wat bijzonder op de uitgerekende datum! geniet er lekker van met zijn viertjes. alles een beetje voorspoedig gegaan? 

@Mrlsx Dat is mooi nieuws ??! Van harte gefeliciteerd met jullie kleine Ivar! Heeft zich keurig aan de tijd gehouden ? Fijne kraamweek voor jullie met z'n vieren! 
@Lentekindje Fijn dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt! Ik kan me wel voorstellen dat je toch wel verrast was met de 2cm ontsluiting, die heb je alvast maar! En inderdaad geeft het je wel het idee dat er wat aan het rommelen/gebeuren is, in plaats van dat er nog helemaal niets gaande is. Spannend joh, hoe het dan de komende dagen/week zal gaan! 
De komende twee dagen zijn er 3 broers/zussen jarig van ons, dus ik dacht, dan moet onze baby nog maar even blijven zitten tot woensdag ?

Ook ik mag me aansluiten bij de dames die bevallen zijn. Gisteren middag is onze dochter geboren, op de uitgerekende datum. Wij zijn erg gelukkig en verliefd?. Ze doet t goed.
Liefs! X

[quote quote=10317354]Ik kan hier ook een geboorte melden. Gisterenochtend is Ivar geboren  op de uitgerekende datum. mijn tweede bevalling en deze was zo anders en totaal anders beleefd ook. Heel bijzonder om nu met zijn vieren te zijn![/quote]
Gefeliciteerd Mrlsx met de geboorte van Ivar! Geniet ervan met je hele gezin!?[quote quote=10317353]@Teske wat een tegenvaller! maar gelukkig heb je je er nu een beetje bij neer kunnen leggen. ik hoop dat je verder een beetje een voorspoedige bevalling hebt, zodat je er ondanks dat het ziekenhuis is alsnog goed op terug kan kijken! Succes!! Vanmorgen weer een lichte bloeding gehad, dus weer de verloskundige gebeld omdat ik ook al een paar dagen aanoudende hoofdpijn heb. Bloeddruk is goed dus geen zwangerschapsvergiftiging gelukkig. Wel heeft ze nog even getoucheerd en toen bleek dat ik nu 2cm ontsluiting heb! Het is ”pas” 2cm maar ik ben er zo blij mee omdat ik eigenlijk niet echt heel erg het idee heb dat er iets gebeurd. Ik heb heel af en toe wel wat krampen en steken maar niks benoemenswaardig, de verloskundige verbaasde zich daar nog over :’). Omdat ik al vanaf week 34 een verstreken baarmoedermond heb zei ze wel dat het weleens snel kan gaan, maar dat dat lang niet altijd hoeft. Ik hoop dat ik eind volgende week aan de beurt ben, ben het wel een beetje zat haha![/quote]
Lentekindje, ik hoop dat de kleine zich snel mag aankondigen voor je! Wat fijn dat je al 2cm ontsluiting hebt. Spannend hoor!?

Terug
Bovenaan