Verwacht mei 2020❤️

@lievesam en Mrlsx: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes! Geniet er lekker vn!
Hier minder nieuws. Afgelopen dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis. Sliep al dagen slecht en erg misselijk. Zaterdag kwam er een hele heftige pijn opzetten in m'n rechterzij. Voor extra controle naar verloskundige, die stuurde mij meteen door naar het ziekenhuis. Daar ruim een uur aan ctg gelegen, bloed en urine onderzoek. De kleine meid doet het hartstikke goed, zelfs al 1,5cm ontsluiting, maar mijn lichaam lijkt het niet aan te kunnen. Wel naar huis gestuurd, hele nacht niet geslapen en alleen maar overgegeven. Zondagochtend opnieuw ingestuurd en meteen opgenomen ivm uitdroging. Nu waarschijnlijk vandaag naar huis, eten en drinken lukt weer. Maar even spannend nog of een natuurlijke bevalling er in gaat zitten ivm een lichaam die niet op krachten is. 

Van mijn kant ook babynieuws! Zondag avond 3 mei is onze dochter Loïs geboren, een uur voor de uitgerekende datum. We zijn intens blij en gelukkig en genieten de hele dag door van haar ?!
@lievesam en Mrlsx: gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes ?! Geniet er van de komende tijd! 

@LieveSam Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje ♥️ Is de bevalling goed gegaan? Fijn dat jullie meisje het goed doet en zo te lezen zit je best op een mooi roze wolkje! Geniet ervan!
@Wonderbabyloading Ah zeg, wat een tegenvaller dat je je lichamelijk zo slecht voelt met de misselijkheid, slapeloosheid en uitdroging ? En de mogelijke gevolgen die dat dan inderdaad kan hebben op je bevalling. Hopelijk kun je nog iets aansterken voordat de bevalling echt begint, maar als dat niet zo is, hoop ik dat je er vrede mee hebt als het geen natuurlijke bevalling kan worden! Spannend hoe de komende dagen voor jou gaan lopen! 

Gefeliciteerd allemaal met de geboortes! Hopelijk ging het allemaal goed, herstellen jullie snel & kan het mooie avontuur beginnen ?
Wat bijzonder ook allemaal op of vlakbij de uitgerekende datum zeg!

Ik word vrijdag ingeleid met 38+1, gister mocht ik naar huis toe tot Vrijdagochtend zolang ik maar niks doe en bel bij elk raar gevoel/teken. Krijg wel dagelijks CTG maar goed het ziekenhuis is om de hoek dus dat maakt voor mij niets uit. Morgen de laatste afspraak op de poli en dan hoor ik de wijze van inleiden, erg spannend nog allemaal.

@Teske Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Loïs! Keurig op tijd zeg ? Veel geluk en geniet van en met elkaar!
@Sajeso Spannend zeg, het komt voor jou ook dichtbij zo! Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt waarschijnlijk? En prettig dat je nog voorlichting krijgt over het inleiden. Veel succes & sterkte als het zover is!
Van mij mag de kleine ook wel gaan komen. Vannacht veel last gehad van tintelende handen/vingers, daardoor veel wakker gelegen. Ook regelmatig harde buiken/oefenweeën... Wie weet zet het de komende dagen door!

@Lievesam @Teske Gefeliciteerd met de geboortes! Hopelijk is het bij een beetje goed gegaan ?. En nu lekker genieten van jullie kleintjes!
@wonderbabyloading jeetje, wat vervelend dat je je lichamelijk zo voelt. Kan mij wel voorstellen dat je dat anders voor ogen had. Hopelijk heb je nog genoeg tijd om aan te sterken en je voor te bereiden op de bevalling. Heel veel succes en sterkte de aankomende dagen! Laat je nog even lekker verwennen!
@Sajeso spannend zeg! Heb je in ieder geval een datum om naar uit te kijken. Heb je een voorkeur voor welke manier van inleiden of niet? 
@Joan17 ik ga duimen voor je dat het doorzet de aankomende dag. Lijk mij irritant s'nachts die tintelende handen en vingers, en de nachten zijn nu al een stuk zwaarder vind ik?. 

Hier sinds gister ook wat meer krampen/steken en regelmatig harde buiken. Ook geregeld last van mijn onderug, weet soms niet meer hoe ik moet zitten of liggen. Af en toe ook een onrustig gevoel in mijn benen, maar dan vooral mijn onderbenen. Dus heb toch het idee dat er wel het een en ander gaande is, maar het is nog niet ondragelijk. Heb het idee dat ik het voor nu best goed kan handelen. Morgen weer naar de verloskundige, ben benieuwd of ze weer gaan toucheren om de ontsluiting te checken!

@Lentekindje & Joan17
Het is heel fijn te weten wat er nu gaat gebeuren idd! Helaas wou de gyneacoloog die ik gister had niet kijken naar mijn verdere ontsluiting dus weet ik nog niets over de manier van inleiden en wat ik kan gaan verwachten. Ik moet morgenvroeg bellen om te vragen hoelaat ik mag komen, dus ben op van de zenuwen..
Bij mijn 1e kreeg ik ballon en gel, die ballon was een verschrikking ze kregen mijn bmm niet te pakken en moesten hier aan trekken, ook was ze nog niet ingedaald met 38+4 waardoor alles wat langer en lastiger was, ik hoop op een snellere bevalling dit keer en geen 45 uur ?? 
Hoop dat morgen gewoon mijn vliezen kunnen worden gebroken!
Gelukkig is haar broertje dit keer wel ingedaald die ligt de hele dag door te duwen, was opeens ook in 1 week 1.5 kg afgevallen gyn zei dat dat een teken was dat als ik niet ingeleid zou worden, de bevalling snel natuurlijk zou beginnen (heb ik nog nooit gehoord iemand van jullie wel?)

Hoe gaat het bij de rest? Komen de rest van de mei baby's al ???

Hi ladies,
Gefeliciteerd voor de moeders die al bevallen zijn !
Ik heb nu ook al weeen maar ze zijn niet regelmatig kom net van de verloskundige en die vertelde me dat ik 3 tot 4 cm ontsluiting heb. Dus ik hoop dat het doorzet.
Ze vertelde me ook dat een 3de kindje vaak rommeliger is met de weeen.
Maar wat hoop ik toch dat het snel gaat gebeuren want de weeen die komen zijn nu al zo pijnlijk !!

Terug
Bovenaan