@Sajeso is nog even spannend dus! ik ga duimen voor je dat het deze keer makkelijker gaat en dat je een wat ''fijnere'' ervaring hebt. In ieder geval al een goed teken dat hij al wat meer ingedaald is toch? En die theorie van afvallen kende ik inderdaad niet, maar goed dit is dan ook mijn eerste zwangerschap haha. Dus dat zegt misschien meer over mij. Ik ga aan je denken morgen, hopelijk kan je je kleine man snel in je armen sluiten .
@Fristii ik ga ook duimen voor jou dat het doorzet! heel veel succes .
Zo schreef ik eergister nog dat ik wel het idee had dat er iets gebeurde, is dat gevoel nu weer weg haha. Ik had mij een zwangerschap heel anders voorgesteld, maar ik ben nog verbazingwekkend mobiel al zeg ik het zelf? Ik heb inene weer vrij weinig last, op harde buiken na dan, maar die zijn prima te handelen. Ik had eerst echt het gevoel dat ze zich een deze dagen zou aandienen ivm verstreken baarmoedermond met 34 en zondag 2 cm ontsluiting. Maar nu ineens heb ik toch het gevoel dat het nog wel een week, of zelfs 2, kan duren.
@Fristii ik ga ook duimen voor jou dat het doorzet! heel veel succes .
Zo schreef ik eergister nog dat ik wel het idee had dat er iets gebeurde, is dat gevoel nu weer weg haha. Ik had mij een zwangerschap heel anders voorgesteld, maar ik ben nog verbazingwekkend mobiel al zeg ik het zelf? Ik heb inene weer vrij weinig last, op harde buiken na dan, maar die zijn prima te handelen. Ik had eerst echt het gevoel dat ze zich een deze dagen zou aandienen ivm verstreken baarmoedermond met 34 en zondag 2 cm ontsluiting. Maar nu ineens heb ik toch het gevoel dat het nog wel een week, of zelfs 2, kan duren.