Verwacht mei 2020❤️

@Sajeso is nog even spannend dus! ik ga duimen voor je dat het deze keer makkelijker gaat en dat je een wat ''fijnere'' ervaring hebt. In ieder geval al een goed teken dat hij al wat meer ingedaald is toch? En die theorie van afvallen kende ik inderdaad niet, maar goed dit is dan ook mijn eerste zwangerschap haha. Dus dat zegt misschien meer over mij. Ik ga aan je denken morgen, hopelijk kan je je kleine man snel in je armen sluiten ❤️.
@Fristii ik ga ook duimen voor jou dat het doorzet! heel veel succes ❤️.
Zo schreef ik eergister nog dat ik wel het idee had dat er iets gebeurde, is dat gevoel nu weer weg haha. Ik had mij een zwangerschap heel anders voorgesteld, maar ik ben nog verbazingwekkend mobiel al zeg ik het zelf? Ik heb inene weer vrij weinig last, op harde buiken na dan, maar die zijn prima te handelen. Ik had eerst echt het gevoel dat ze zich een deze dagen zou aandienen ivm verstreken baarmoedermond met 34 en zondag 2 cm ontsluiting. Maar nu ineens heb ik toch het gevoel dat het nog wel een week, of zelfs 2, kan duren. 

@Sajeso Spannend zeg, jammer dat je op de dag van inleiden na nog verder zo weinig concrete info hebt gehad, dan kan ik me je zenuwen wel goed voorstellen. Zeker ook door je eerste ervaring zou het nu wel het fijn zijn als deze keer inleiden prettiger verloopt! In ieder geval al fijn dat de baby is ingedaald. Van daar afvallen en dan binnen niet al te lange tijd bevallen was ik ook niet op de hoogte. Nu moet ik steeds wel vaak maar het toilet, maar omdat ik ook vocht vasthoud zie ik mezelf nog geen 1,5kg afvallen ? Ik duim ook voor je dat het een beetje voorspoedig zal gaan morgen!! Heel veel succes ?
@Lentekindje Grappig zeg wat je schrijft, kan mijn verhaal zijn... Heel herkenbaar! De ene dag denk ik, volgens mij zouden dit beginnende menstruatie krampen kunnen zijn, de volgende dag is er echt helemaal niets meer aan de hand. Net zoals die mobiliteit, gisteren waggelde ik als een eend bij wijze van spreken, vandaag loop ik rustig door het huis, de tuin en naar de brievenbus... Heel bijzondere ervaring om zo te wachten en niet te weten wanneer de kleine zich aandient, bij de vorige bevalling werden we gewoon overvallen door brekende vliezen, dan weet je in ieder geval dat het bevallen binnen max 72 uur gebeurd moet zijn ?
@Fristii Oh vervelend joh dat de weeën nog zo onregelmatig zijn maar al wel pijnlijk. Ze hebben mij verteld dat al het gerommel wat je in 2e/3e zwangerschappen meer hebt aan het einde, ook juist wel zorgt dat het allemaal al voorbereid wordt, zodat de echte weeën en bevalling veel vlotter gaan, dat is dan hopelijk ook voor jou het geval en dan nog het positieve aan deze onregelmatige weeën! Heel veel succes, het zou inderdaad heel fijn voor jou zijn als het doorzet!

Hi dames,
Ik kan gelukkig melden dat ik al gisteren om 19.30 ben bevallen van me dochtertje;Celina.
Ben zo blij dat ik naar me eigen lichaam heb geluisterd want toen ik in het zhuis aan kwam had ik al 8cm ontsluiting en binnen een half uur ben ik toen bevallen ook nog met onregelmatige weeen. 
Succes voor iedereen die nog moet ?

Gefeliciteerd Fristii! Dat is dan toch snel gegaan en fijn dat je naar je lichaam hebt geluisterd! Nu lekker bijkomen en genieten van je dochtertje!

Met ons gaat het goed we beginnen langzaam ons ritme te vinden.
Jameley komt in de nacht 1x voor een voeding maar hoef er gelukkig zelf niet uit om haar de borst te geven. Want mijn vriend verschoond haar en brengt haar ook weer naar bed.
Meer moeders hier die borstvoeding geven?
Vandaag is jameley alweer 3 weken wat gaat dat hard zeg.
Maandag heeft ze haar eerste afspraak bij het cjg ben benieuwd hoe lang en zwaar ze zal zijn.
Voor alle dames die nog moeten bevalleb veel succes en alle bevallen moeders geniet van jullie kleintjes.

Terug
Bovenaan