Verwacht mei 2020❤️

Hier inmiddels dag 3 van de inleiding en nog geen baby te bekennen...
Word ingeleid dmv gel, ballon viel er al meteen uit. Hang nu al +24 uur op de 2cm en mijn baarmoedermond ligt nog helemaal naar achter. Dit is de laatste dag van het "gellen" daarna moet ik verplicht een aantal dagen rust nemen.
Hoop heel erg dat er vandaag een wonder gaat gebeuren! Ik wil niet naar huis zonder baby haha

@Sajeso Bedankt voor je update! Al had ik voor jou zo gehoopt dat je een geboorte kon melden ? Wat jammer zeg dat er zo weinig gebeurt. En het is mentaal natuurlijk helemaal niet te doen als ze je weer naar huis laten gaan en je geen baby in de maxi cosi mee kan nemen. Heel veel sterkte!! Ik duim mee op een mooie moederdag voor jou (letterlijk ??)
@Melissa-Manoes Leuk om te horen hoe het bij jullie gaat! Fijn dat jullie een ritme hebben en dat de nachten ook goed gaan! 
Hier nog geen nieuws te melden ? Morgen de uitgerekende datum, wie weet dat de baby daar op wacht ?

Gefeliciteerd voor alle dames die ook bevallen zijn .
Hopelijk gaat het goed met jullie en de kleintjes .
Voor de dames die nog moeten veel succes alvast ? hopelijk kunnen jullie je kleintje ook snel knuffelen ?

Hi meiden, hier een update van mij! 
Na een razendsnelle bevalling zijn wij vanmorgen, heel symbolisch op moederdag, om 0730 ouders geworden van een klein meisje genaamd Noé ?. 
om 0030 braken mijn vliezen en om 0600 waren we in het ziekenhuis en mocht ik vrijwel meteen beginnen ?. 

Gefeliciteerd voor alle mama's die bevallen zijn! 
Ook hier is dinsdagnacht, 5 mei, 2 uur na de uitgerekende datum onze zoon Jax geboren. Het was een pittige bevalling maar gelukkig verdwijnt dat snel naar de achtergrond haha. Onze kraamweek zit er bijna op en het gaat super goed. We worden met de dag verliefder! ? We kijken uit naar een leven met zijn 3tjes. Succes voor alle mama's die nog moeten bevallen, you can do it!

Gisteren na een lange, heftige dag, bevallen van een lief klein meisje om 20.17u in het ziekenhuis. 
Alles gaat goed nu en zijn al weer lekker thuis aan het genieten met z'n 3tjes.

Gefeliciteerd met jullie kindjes!?

Hier weer een update; nog steeds geen baby ? tegen protocol in gister 3e dag op rij gel gekregen ik dacht dat ik het wel aan kon maar stortte smiddags helemaal in ik heb enorm sterke weeën maar ze doen gewoon niks dat in combinatie met vanaf vrijdag al bezig zijn was genoeg reden voor de gyneacoloog om me naar huis te sturen voor een nachtje en in ei ghen omgeving tot rust te komen.
Vanmorgen weer ctg gehad en inwendig onderzoek, nog steeds niet genoeg ontsluiting. Morgen weer melden en gaan we het wéér met gel proberen maar eerlijk gezegd geef ik alle moed op. Ik heb gezegd het nog 1 hooguit 2 keer te willen proberen en anders over te willen gaan op een keizersnee, verder kunnen we alleen maar afwachten.

Terug
Bovenaan