Verwacht mei 2020❤️

@Evbj @wonderbabyloading gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes ?.
  @Sajeso jeetje wat een tegenvaller.. ik had het je zo anders gegund! Hopelijk heb je inmiddels een betere update en ben/kan je gewoon op de natuurlijke manier bevallen. Zet hem op en hou vol! ?
Hier inmiddels 2 dagen na mijn bevalling en ik kan het nog niet helemaal bevatten. Het is allemaal zó snel gegaan. Ik wilde ook pijnstilling tijdens mijn bevalling maar hier was eenmaal in het ziekenhuis geen tijd meer voor. Het was bijna een thuisbevalling geworden. Gelukkig geen last gehad van naweeen wat je bij snelle bevallingen wel eens hoort. Wel wat last van hechtingen maar dat wordt ook met de dag beter. 
heel veel succes voor alle dames die nog moeten bevallen, jullie kunnen dit! ?

@Sajeso Echt zo vervelend voor je dat het zó anders gaat dan je had gedacht en dat alle gel pogingen niet helpen om de bevalling echt op gang te brengen ? Ik kan me voorstellen dat dat je mentaal ook opbreekt, zeker nu de zwangerschapshormonen al hoog zitten. Wat zou het fijn zijn als het vandaag wel zou lukken!! Heel veel sterkte en succes! Goed dat je voor jezelf bent opgekomen een gezegd hebt dat je het nog 1 of 2 keer wilt proberen met gel. Anders toch over naar plan B...
@Lentekindje Neem inderdaad de tijd maar om het allemaal een beetje te laten landen, die snelle bevalling. Het is niet niks als het allemaal zo snel gaat, je lichaam gaat als een trein, maar je hoofd Jan het dan niet helemaal bijbenen in dat tempo ? Fijn dat je geen naweeën hebt, daar heb ik inderdaad niet zulke fijne verhalen over gehoord. 
Ik wacht nog, merk wel dat de magische uitgerekende datum van gisteren wel zorgt dat ik het vandaag ff wat minder trek. Gevoel van lang wachten, vervelende scenario's dat de baby er met 42 weken nog steeds niet is ? Maar goed, daar duurt nog 11 dagen, dus we hebben nog genoeg tijd!

Hee meiden,
Gefeliciteerd allen met de geboortes van jullie kindjes! Super fijn om te horen allemaal! Ik heb daarin tegen lang niks van me laten horen. Ik kamp met vreselijke bekkeninstabiliteit en ben zo goed als niet meer mobiel. En daarbij ben ik nu bijna 1 week overtijd wat het mentaal ook best pittig maakt. Aangezien de eerste met 37+6 weken is geboren had ik niet gedacht dat ik de 40 weken zou aantikken maar ben daar nu al ruimschoots overheen. Afgelopen zaterdag heb ik de eerste strippoging gehad wat helaas tot niks resulteerde. Ik heb 0cm ontsluiting! Dus aankomende donderdag poging 2 als er nog geen baby is. Best spannend! Mocht het strippen niet lukken, moet ik naar het ziekenhuis voor hartfilmpje/controles etc. Hopelijk lees ik hier in de tussentijd ook nog fijne geboortes en is er bij mij in ieder geval donderdag resultaat.

Ha Peff, goed dat je van je laat horen, kunnen we je mentaal ook een beetje ondersteunen misschien ?
Wat vervelend en zwaar dat je zo'n last hebt van bekkeninstabiliteit en bijna niets meer kan. Dat op zich is al heftig genoeg lijkt me. En dan ook nog het voor jou gevoel enorm lange wachten op je baby. Dat kan ik me dan wel weer enorm voorstellen want ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Bij de eerste bevalling braken met 37 weken m'n vliezen en nu gisteren de uitgerekende datum gehad. Vannacht veel wakker gelegen en veel liggen piekeren of en wanneer de baby dan komt, was er vanmorgen helemaal emotioneel van helaas. Ook al heb ik me erop ingesteld dat het deze keer ook wel tot 42 weken kan duren, ik had niet gedacht dat het psychologisch zo voelt om over de 40 weken te gaan. 
Nu maar hopen dat er donderdag wel wat gaat gebeuren bij de volgende strippoging! Dan kun jij ook je mooie baby nieuws delen! 

Gefeliciteerd iedereen die haar kindje al op te wereld heeft mogen zetten!!!
Ook ik heb lange tijd niks van me laten horen mede door heftige bekken instabiliteit en het gewoon stervens druk hebben. Er loopt hier natuurlijk al een dochter van 2.5 jaar rond hihi. 
Ik ben het inmiddels zat.. Echt echt zat.. Heb nog even te gaan vandaag 37+3 maar de pijn is niet meer te doen. Vk wil pas strippen vanaf 40 weken dus met andere woorden gewoon volhouden. Baal hier wel van.. Ze weet dat de vorige zw al zwaar was ivm d epijn.. Deze is nog zwaarder en de pijn heftiger. Maarja niet teveel klagen en genieten is het advies? hoe gaat het bij jullie? Ik ben eeen van de laatste denk ik he. Ik ben 2 juni uitgerekend maar mocht toen gelukkig bij jullie in de groep blijven haha

De keizersnede stond voor maandag al gepland omdat de gel maar niks deed (na 8 pogingen!!) Ik was ka-pot en wilde lekker gaan slapen (was in het zieke huis) ik had wel wat krampen maar die waren echt niet om naar huis te schrijven
Rond 1.25 werd ik wakker; plas ik nu in bed?? Mijn vliezen waren spontaan gebroken! 
Om 7.30 had ik 5cm, om 11.00 9 cm en om 12.14 kwam onze zoon na werkelijk waar, een super relaxte bevalling te wereld. Ik zou hem zelfs zo over doen ?

Terug
Bovenaan