Verwacht mei 2020❤️

@Nathalie Xx; gefeliciteerd! En welkom :)
Hier zijn de kwaaltjes ook nauwelijks aanwezig. En bah... wat kan je daar onzeker van worden idd! Van mijn vorige zwangerschap weet ik dat het gewoon kan, geen kwaaltjes. Maar soms zou ik gewoon graag kotsend boven de wc willen hangen.. als ik dat heb denk ik er vast weer heeeeeel anders over?. Ik moet ook nog ruim 2,5 (bijna 3) weken wachten op de eerste echo. Zit er enorm over te denken om zelf een vroege echo te laten maken bij een echocentrum... geen idee waarom.. maar het lijkt me zo fijn om nu al iets te weten/zien (ben nu exact 6 weken, dus er zou zeker iets te zien moeten zijn!). Heeft iemand zoiets weleens overwogen of gedaan? 

Ja, inderdaad met 6 weken zouden ze je wat meer kunnen vertellen.
ik ben aan het overwegen om te vragen of ik eerder mag komen voor een echo. Ze kunnen toch wel zien aan de grootte of dat past bij het aantal weken. Maar aan de andere kant twijfel ik omdat ik bang voor een teleurstelling! Lastig lastig

Hallo dames! 
Ik klets graag mee! Ik ben op basis van eigen berekeningen 10 mei uitgerekend van mijn 2e kindje. Vrijdag de 13e de eerste (vroege) echo.
Voelt erg onwerkelijk allemaal omdat ik zo weinig klachten heb (alleen wat meer vermoeid en af en toe lichte vlagen van misselijkheid, maar dat heb ook van stress enzo dus voelt niet anders dan normaal). Vorige zwangerschappen veel symptomen en nu dus bijna niks.. 
Wel een onverklaarbare spierpijn in m'n benen, al sinds begin zwangerschap.. zijn er meer dames die hier last van hebben???
Ik lees en klets graag mee met jullie en jullie ervaringen :)

Ik zit nog braaf op het 'wacht bankje'. Volgende week kan ik testen en als deze test positief is,  ben ik ook in Mei uitgerekend,  zoals de voorspellende dattum zou het dan rond 26 mei moeten zijn ..
We wachten het af. Heb nu al een paar dagen lichte steekjes onderin mijn buik.  En alles wat ik eet een drink, daar krijg ik een branderig gevoel van in mijn buik/slokdarm..
Ook heb ik dikke,  melkachtige afscheiding,  wat ik eigenlijk nooit heb...

Geen buikpijn anders dan ik al heb sinds ik weet dat ik zwanger ben.
Paar keer wc erna geen afscheiding met kleur. Net nog 1x heel klein beetje roze.
Had het een paar dagen geleden ook al eens gehad, heel licht roze.

Hallo dames,
Ik ben nu al 5 weken volgens berekeningen ben ik 8 mei uitgerekend. Het is mijn 3de kindje want wel grappig is dat mijn 1ste op 2 mei jarig is dus hoop niet dat de baby op die dag komt...

Terug
Bovenaan