Verwacht mei 2020❤️

Goedemiddag meiden,
ik mag weer gezellig mee kletsen. Ik ben vandaag 5 weken zwanger van ons 1e kindje en zou volgens eigen berekening 9 mei uitgerekend zijn. 17 sept eerste vervroegde echo vanwege 3 eerdere miskramen het afgelopen jaar. Heb weinig “klachten” borsten die wat gevoelig zijn, af en toe misselijk, vermoeidheid . Enige waar ik echt last van heb is menstruatie achtige krampen die komen en gaan. Deze herken ik niet van Mn eerdere zwangerschappen. Ik herken wel het iedere kijken op het wc papiertje als je naar de wc bent geweest. Zeker nu ik die krampen heb. Daarbij heb ik ook af en toe nog eens krampen van de PDS wat ook niet handig is. Erg spannend allemaal gelukkig over 10 dagen Mn eerste echo. Kan niet wachten!!

@GFvdH
Ik heb precies dezelfde symptomen alleen maar krampachtige menstruatie klachten. Ik ben nu ook al 5 weken en 2 dagen zwanger
Ben alleen wel 5 en een halve maand geleden bevallen... 
Voor de rest heb ik geen klachten.
Maar wat leuk !! Gefeliciteerd meid !laat me weten hoe je echo was.
Groetjes

Hey dames,
Ik kom graag met jullie meekletsen! Wij verwachten begin mei ons eerste wondertje.. echt een wondertje. Ik heb pcos en we rekenden op een lang traject, bizar genoeg was het de eerste keer raak. We konden het niet geloven. Komende week hebben we onze eerste echo, dan ben ik ongeveer zes weken. Hopelijk weten we dan ook de uitgerekende datum. 
Qua kwaaltjes heb ik stevige buikpijn en rugpijn gehad, net zoals menstruatiepijn. Enorm opgezwollen buik, aan het eind van de dag lijk ik wel maanden zwanger haha.. sinds gisteren beginnen ook de pijnlijke borsten. Gelukkig nog geen misselijkheid. 

Gefeliciteerd dames! Geniet van de komende tijd!

Welkomkleintje:
Spannend! Verwachten ze het al of word het echt een totale verrassing? Ik heb het gisteren tegen mijn ouders verteld. Heb in april een miskraam gehad dus ze zagen het wel aankomen.We zijn nu allemaal heel voorzichtig blij want het kan nog alle kanten op gaan natuurlijk! Veel plezier vandaag! Laat je ons weten hoe het ging?

Ohh wat leuk welkomkleintje! Veel
plezier! Wij hebben het vorig weekend verteld, konden niet meer wachten haha.. 

mevrouwtje, hopelijk mag alles goed blijven gaan!

Hoi allemaal, 
Ik mag mezelf aansluiten bij dit topic. Na 1,5 jaar eindelijk een positieve test in handen.
Zo uurtje geleden heb ik de test gedaan, kruidvat 2v5, overduidelijk een streepje! Daarna nog een van clearblue, zwanger 1-2 weken.
Echter, ik moet pas over 3 dagen ongesteld worden. Hoe betrouwbaar is die 1-2 weken dan? Mijn gevoel zegt dat het al langer is. Iemand die mij kan helpen?

Liefs. 

Terug
Bovenaan