Verwacht mei 2020❤️

Ow wat vind ik dit spannend.. volgens eigen berekening is 13 mei 2020 de datum..
In november is na 3 hele licht positieve testen gehad te hebben toch de ongesteldheid doorgekomen en heeft het helaas niet zo mogen zijn. Hierdoor dus super onzeker of het dit keer wel goed gaat.
Gelukkig zijn de testen nu wel veel duidelijker en houd ik me daar maar aan vast. Ook gelijk maar een afspraak gemaakt bij de verloskundige en kunnen we daar 30 september terecht, ik zou dan bijna 8 weken zijn..
Aangezien niemand het nog weet (buiten mijn man om) vind ik dit forum echt super fijn en hoop ik dat er maar veel baby's geboren mogen worden in mei 2020 ?

@Welkomkleintje: wat een geweldige reactie!! Super! Lekker van genieten. Wanneer heb je de eerste echo?
@gebruiker...: ik heb toen ook voor nod getest.  De eerste dag voor nod testte ik pas positief, op nod zelf zei de clearblue bij mij dat ik niet zwanger was.. dus ik denk dat het bij jou toch zeeer betrouwbaar is dat het raak is! Rustig afwachten en ik duim voor je..

@nicole: fijn he die leuke reacties!! 

Welkomkleintje:
Wat een toffe reactie! Nou donderdag heb je ook een mooi fototje erbij! Hoeveel weken ben je dan?

Gebruiker:
Jeetje gewoon naar anderhalf jaar! Wat moeten jullie blij zijn! Van harte gefeliciteerd, dat alles maar goed mag blijven gaan. Clearblue schijnt juist meer hcg nodig te hebben. Dus dat kan niet missen!

Mollyyy:
Dankjewel. Ik hoop dat we over een maandje of 8 allemaal een prachtig kindje in onze armen mogen hebben!

Donderdag zou ik op 7 weken zitten, volgens de dokter een schatting. 
Maar ze zei als het 1 week korter zou zijn, is het 6 weken... 
maar ben echt al flink beroerd, dus de dokter wilde wel optijd kijken of alles “goed” zat, en houden rekening met evt nog geen kloppend hartje... mocht ik minder langs zijn... ze had het erover dat je dat bij 6-7 weken pas ging zien...

Leuke reactie van je ouders welkomkleintje!
Ik heb donderdag ook een echo! Mijn 2e weliswaar, hopelijk klopt er dan een hartje. Ik ben morgen 6 weken!
So far so good, heel licht roze afscheiding was er vandaag nog 1 malig nadat ik met de katten door de tuin had gerend. Erna nog een enkele keer heel licht bruin met afvegen.
Ik tel de dagen af naar donderdag.

Terug
Bovenaan