Verwacht mei 2020❤️

Pff... nog 2 nachten slapen en dan de echo! 
Vind het zo spannend. 
Gister had ik wat bruinig + slijm op mijn papier. 
De VK melde dat dit geen kwaad kon, maar toch.. grr... 
Hopelijk zien ze woensdag iets dan ben ik 6+1 dus het is vroeg.

Hoi dames,
Ik kom hier graag meekletsen, leuk om een hoop bekende namen terug te zien uit het NOD augustus forum :)
Wat leuk dat een aantal van jullie al een echo hebben gehad, of deze week al een echo hebben. Ben heel benieuwd hoe jullie dat ervaren.
Ik heb over 2 weken mijn eerste echo, de verwachte datum hebben ze voorlopig gezet op 6 mei.
Ik heb erg veel buikpijn en kramp gehad in het begin. Is er iemand die dit herkent? De dokter heeft mijn buik gevoeld maar er was niks om me zorgen over te maken en helaas hoort dit erbij. Maarja, jullie herkennen alle onzekerheid en spanning tenminste ?
@Macha Macha ik heb ook een klein beetje bloed verloren, maar dit was zo weinig dat ik er ook niet vanuit ga dat het een slecht teken is. Ik hoop dat je woensdag gerustgesteld bent.

Hoi Sandra,
Gefeliciteerd!!
Ik herken die buikpijn en krampen ze komen en gaan de hele dag door. Het voelt bij mij net of ik ongesteld ben. Bij mij helpt het alleen om even op mijn zij te gaan liggen. Omdat ik ook nog eens PDS heb heb ik daar ook nog eens krampen van.
Volgens eigen berekening 9 mei uitgerekend 17-9 eerste vroege echo.

Hoi allemaal,
Wat leuk om hier verhalen te lezen! Hopelijk gaat het bij jullie allemaal goed en mag dit zo blijven!
Vorige week zo. hebben we de test gedaan, direct overduidelijk 2 streepjes. Ik was toen 3-4 dagen over tijd, dus ik denk dat ik rond 6 mei uitgerekend ben. Het is mijn derde kindje, een zoon van 10 en een dochter van bijna een jaar.
Ik ben van plan volgende week de verloskundige te bellen, als ik ruim 6 weken ben. Anders duurt het nog zo lang voor ik kan komen denk ik. Het voelt ook erg fijn om het nu, samen met m'n man, als iets van ons samen te hebben. 
Veel klachten heb ik nog niet, behalve dat ik érg moe ben. Maar dat begon bij de andere kids ook pas met 6 weken... 

Volgens eigen berekening ben ik 9 mei uitgerekend :).

Zojuist de eerste echo gehad, want we hadden geen idee hoever we zouden kunnen zijn. Nog maar 5 weken en 2 dagen denken ze nu, dus heel pril...over 2,5 opnieuw een echo. Hopelijk is er dan ook daadwerkelijk iets te zien!

GFvdH dankjewel, jij ook gefeliciteerd! Wat balen dat jij ook zo'n last van je buik hebt. Toevallig, ik heb ook PDS (en een aangeboren darmafwijking) alleen ik weet heel zeker dat de ergste krampen uit mijn baarmoeder kwamen.. Dat is inderdaad een vroege echo, maar wie weet kun je al iets zien!
Het valt me hier sowieso op dat het overal anders is wanneer iedereen haar eerste echo krijgt. Sommigen krijgen al met 6-7 weken een echo, anderen moeten langer wachten.
Gebruiker10066199 leuk, mijn uitgerekende datum staat (voor nu) ook op 6 mei! Wanneer gaan jullie het aan de kinderen vertellen?
Teske wat jammer, nog even geduld hebben dan! 

Terug
Bovenaan