Verwacht mei 2020❤️

Hoi meiden! Ik lees nog vrolijk met jullie mee. Volgende week de eerste echo: ik vind het zo spannend.? mijn gevoel zegt dat t allemaal wel goed zit, maar je weet het nooit. Ik las net een berichtje hier op het forum waar ik gewoon van moest huilen. Afgelopen zondag kregen we te horen dat iemand uit onze gemeenschap met 7 maanden zwanger te horen kreeg dat het kindje in de buik is overleden. Ik krijg daar zo huilbuien van! Dan denk ik; ooh ik hoop zo dat het ons bespaard blijft!. Mijn schoonzus hoeft nog maar 3 weken, dan is ze uitgeteld. Ik sta er allemaal net even wat extra bij stil dat het toch maar een wonder  en zegening is als het allemaal goed mag gaan en je een gezond kindje op de wereld mag zetten. Vorige week was moeders voor moeders hier en ben inmiddels druk bezig met de flessen te vullen. Meeen wat ga ik toch over mn nek van die alcohollucht in die flesjes om de urine goed te houden. Maar vind het, juist door o.a. dit soort verhalen, mijn morele plicht om een kleine bijdrage te leveren voor andere mommy's to be. Ik word soms een beetje overweldigd door t besef dat we echt heel gelukkig mogen zijn. En we zijn de 'gevarenzone' nog niet uit hoor, morgen precies 6 weken dus op de helft van de 'zone'. (Zo gek; je bent 6 weken maar zit dan in je 7e week... ben niet zo'n rekenwonder?). Ik vind t leuk om bekende namen terug te zien en wens iedereen alle goeds toe dat ik kan wensen♡. 
-zo... ik heb het weer even van me af kunnen schrijven?. Sorry als het misschien wat warrig over komt...?

Is mij inderdaad ook opgevallen dat het overal anders is qua echo. Bij mij komt het omdat ik het afgelopen jaar al 3x een miskraam heb gehad.
Na de 3e keer werd ik doorgestuurd naar de gyn die wilde pas wat doen als ik 2 maanden niet zwanger was geweest. Wilde niks doen als ik in tussen tijd toch zwanger werd. 
Toen ben ik gaan googlen om te kijken of er iets bekend was over meerdere miskramen en of ik zelf wat zou kunnen doen. Ik kwam daardoor terecht bij een aantal artikelen en verhalen over vrouwen met meerdere miskramen. Hen werd aspirine voorgeschreven soms icm bloedverdunners. Dit heb ik aangekaart bij de gyn en die veegde het zo van tafel nee das onzin. Toch bestaan die verhalen dus ik ben tijdens mijn ovulatie begonnen met aspirine slikken. Dit heb ik vorige week tegen de vk gezegd en die zegt het zou inderdaad kunnen helpen en baat het niet dan schaad het niet. Het kan geen kwaad in ieder geval. Ik neem nu aspirine 100 Mg 1x per dag. Pfff sorry voor het lange verhaal maar misschien heeft iemand er iets aan. 
Vandaag ben ik 5+3 en dat is al verder dan mijn laatste 2 miskramen. ??”maakt een klein vreugde dansje”?

Ojee, wat zijn dit spannende dagen/weken voor jullie. 
Ik wil je heel veel succes wensen, en heel veel positiviteit ✨

Contact gehad met verloskundige. 14 oktober eerste echo. Volgens berekeningen zou ik 20 mei uitgerekend zijn!
Wat spannend allemaal dit. Maar na 1,5 jaar zo erg welkom! 

Hallo allemaal! Gefeliciteerd! Ik sluit me aan bij dit forum. Ik heb een dochter van 11 maanden en ben er van de week achter gekomen dat ik zwanger ben van de tweede. Niet helemaal gepland maar zeker wel gewenst! 8 oktober heb ik mijn eerste echo. 12 oktober wordt mijn dochter 1 jaar. Bizar hoor! Volgens de VK zal mijn uitgerekende datum begin mei zijn. Ik ben nu 5 a 6 weken.
Ik slaap de slaapjes van mijn dochter inmiddels mee, want ik ben MOE. Verder beetje wiebelig gevoel en honger. Ik vind dat er ook al een buik te zien is. Zullen mijn darmen wel zijn die plek maken?. Hebben jullie dat ook?

Terug
Bovenaan