Verwacht mei 2020❤️

xCy leuk he! ik hoop dat we allemaal een fijne zwangerschap hebben. 
LieveSam wat goed dat je dat ook doet! Ik heb mij maandag aangemeld bij moeder voor moeders, dus wacht nog op het telefoontje voor een afspraak. Grappig, ik had hetzelfde 'rekenprobleem'. Had van een vriendin een 9 maanden boek gehad en kwam op de een of andere reden niet uit met de weken van de app.. Maar inderdaad, 6 weken is de 7e week ? duurde ff voordat ik het door had.
GFvdH ohh dan snap ik dat jij een extra vroege echo krijgt. Wat vreselijk om mee te moeten maken. Ik hoop heel hard met je mee dat het goed blijft gaan.
Gebruiker10125812 wat fijn inderdaad na zo'n lange tijd. Geniet ervan!
Gebruiker10066454 gefeliciteerd! wel leuk voor de kinderen dat ze niet zo veel schelen in leeftijd straks! Is je buik nog goed te verbergen? Bij mij zie je nog totaal niks en ben juist afgevallen vanwege de misselijkheid ? 

Hai (aanstaande) mama's,
Ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger van de 3de, alleen voel ik me niet eens misselijk.
Zou het miss kunnen zijn omdat ik al 6 maanden geleden ben bevallen?
Heb trouwens 1 oktober pas mijn echo dus ben benieuwd!
Groetjes

Wat grappig, mijn dochter wordt eind deze maand een jaar. Ik hoop dat het goed blijft gaan, lijkt me zo leuk als ze maar weinig schelen.
Die moeheid herken ik wel, ik neem me telkens voor om op vrije dagen even een dutje te doen s middags. Maar vaak is er zoveel te doen...

Hoi... ik ben 11 mei uitgerekend.. heb alleen zondagavond ineens bloed verlies gehad tot dinsdag.. VK zei me dat er een kleine kans is is dat het vruchtje er nog zit.. vrijdag weer nellen met de VK.. Ben zo benieuwd en zenuwachtig 

Ik ben 1 mei uitgerekend van de eerste! Vandaag ben ik 6.5 weken. Ook is het de eerste zwangerschap. Vrijdag de 20ste hebben we onze eerste echo, dan 8 weken. Mijn vriend en ik zijn beide 27 en waren blij dat het in ronde 3 raak was. Tot week 6 voelde ik mij alleen heel vermoeid. Vanaf toen is de hel begonnen. De hele dag door kotsmisselijk en letterlijk alles komt eruit. Ik voel me zo ellendig en slap, dat ik van gister ook thuis ben van werk. Ik werk fulltime als onderwijsassistent in het basisonderwijs en wat ben ik blij dat ik lekker de hele dag op de bank kan liggen. Daarnaast heb ik het echt ijskoud, zal vast te maken met weinig voedselopname. En tot slot nog is een sterke reuk en afkeer voor veel voedsel. Meer vrouwen die hetzelfde hebben? 

Mommytobe: wat vervelend voor je. Ik heb het niet zo erg, ik heb nog niet hoeven te overgeven, maar ik ben wel vanaf Maandag de hele dag door misselijk, hoofdpijn, ontzettend moe en ik heb heel koud. 
Fijn en goed dat je lekker thuis bent gebleven, en het lekker rustig aan kunt doen. Zorg goed voor je zelf, en laat je lekker verzorgen ?

Hee,
Ik heb al 2 dagen minder last van symptomen. Buikpijn was bijna weg en mn borsten deden ook bijna geen zeer meer. Nu vandaag opeens misselijk en een ziek gevoel. Ook weer last van buikpijn alsof je ongesteld moet worden en steken rechts onderin mijn zij wat soms ook uitstraalt naar mijn bovenbeen.
Nu dacht ik misschien stel ik me aan en let ik er gewoon te veel op. Maar nou  merkte ik net op het toilet licht bloedverlies op! Het lijkt nu alweer over te zijn maar toch vertrouw ik het niet. Zou het dan toch weer een miskraam zijn? 

Terug
Bovenaan