Verwacht mei 2020❤️

@Gebruiker10163568; wat ellendig! Hopelijk komt het goed! Wanneer heb je de echo? Misschien kan je vragen of je zsm mag komen? 
@MUMMYTOBE; ik ben ook 1/5 uitgerekend! Voor mij is het de 2e zwangerschap. Ik heb een zoontje van 10 maanden. Wij hebben (pas) de 27e de eerste afspraak. Afwachten maar.. ik ben gelukkig niet misselijk. Wel ook ontzettend moe! En heb het ook koud inderdaad.. Sterke reuk heb ik ook, afkeer van voedsel niet echt.. al heb ik vooral zin in vies en vet eten. Ik herken eigenlijk alles van mijn eerste zwangerschap ?
@Mevrouwtje; (licht) bloedverlies hoeft niks te betekenen! En minder symptomen ook echt niet! Ik heb bij mijn eerste zwangerschap meerdere keren bloedingen gehad en nu een gezonde baby van 10 maanden. Probeer je niet te druk te maken. Zolang het geen enorme bloeding is die gepaard gaat met buikkrampen, probeer je dan geen zorgen te maken 

@Xpamx overgeven en kotsmisselijk zijn is echt verschrikkelijk. Ik hoop dat het van korte duur is, ben ook al best wat afgevallen. Maar ik luister gelukkig goed naar mijn lichaam en dat geeft een fijn gevoel. Verder heel erg ontdekken op wat mijn lichaam het best gaat, ik ga mezelf zometeen naar de AH wagen... Probeer zoveel mogelijk te drinken voor de hoofdpijn en goed uitrusten en als het kan extra slaap pakken. Voor ons is het de eerste, dus gelukkig rusten wanneer ik wil. Is dit jouw eerste ook? 
@Rak sha wat leuk zeg zo dicht op elkaar, dat is ook echt onze wens als het gegeven is natuurlijk. Al heb ik nog steeds vermoeden dat ik een tweeling draag, gezien ik dat gedroomd had nacht na innesteling en echt al een behoorlijke buik heb. Echt een zwangere buik al, we gaan het volgende week vrijdag zien. En wat eten betreft gewoon lekker eten hoor! Je lichaam heeft het nodig. Ik zou willen dat ik het kon. Hopelijk kan je lekker tussendoor rusten en slapen met je kindje van 10 maanden

@Cyx
nee dat niet. Heel licht 2 keer afvegen en dat was het. 

@Rak Sta
Had je flinke bloedingen dan? Is daar bij jou een oorzaak voor gevonden? Ik heb niet echt krampen. Wel een beetje gevoelig alsof je licht ongesteld bent. En een beetje een grieperig gevoel, geen koorts maar daar lijkt het een beetje op. 

Nou ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Heb er geen goed gevoel bij. De vorige zwangerschap een curretage gehad en bleek een partiële mola te zijn. Moest ik daarna nog weken bloed prikken om te kijken of alle HCG waardes goed zakte. Nu na 4 rondes weer raak. Ik blijf heel hard hopen dat dit kindje ons gegund is! 

@Mevrouwtje: ik heb meerdere keren een bloeding gehad, van helderrood en behoorlijk veel tot wat ouder bruin bloed en vrij weinig. Dit duurde tot ongeveer 25 weken. De oorzaak was een heel gevoelige en goed doorbloede baarmoedermond. Daardoor had ik soms een bloeding door inspanning, seks of hele harde ontlasting.. ik werd er ook super onzeker van, maar was niks aan de hand! 

@ Rak Sha
Fijn dat je dit verteld. Nu voel ik me wat beter en heb ik weer een beetje goede hoop!
Ik laat nog wel weten hoe het is afgelopen!

@ Welkomkleintje 
Succes morgen! Hoop voor je op een goede echo!

Terug
Bovenaan