Verwacht mei 2020❤️

@mevrouwtje: wat shit!! Snap heel goed dat je je zorgen maakt.. hopelijk lukt het om hoop te houden!
@welkomkleintje: wat spannend! Laat je wat weten?

wij hebben vandaag de eerst echo gehad (ben waarschijnlijk 5.6 of 6 weken zwanger) vruchtzakje met dooier was mooi zichtbaar. Nog geen hartje. Volgende week terug. Op zich nog geen reden tot onrust, hopelijk is volgende week alles goed en zien we een mooi kloppend hartje! Meer mensen die al een echo hebben gehad en waar het te vroeg was voor een kloppend hartje? 

mommytobe: Dit is mijn tweede zwangerschap en hopelijk ons eerste gezond kindje❤️ Ik kan het daarom ook lekker rustig aan doen, en dat doe ik ook zeker. Mijn vriend neemt verassend veel huishoudelijke taken over, ik hoef er niet eens meer om te vragen haha. 
Mascha mascha: ooh wat een goed nieuws, wat fijn dat er een kloppend hartje was te zien. 

Wauw! Wat een ervaring! Heel klein nog en was mega zenuwachtig waardoor ze het niet heeeeeeeel goed konden vinden. 
Maar we hebben 3 pracht foto’s! En een zeer duidelijk kloppend hartje, ze schat me wel eerder 6 dan 7 weken... maar het hartje ging volgens haar echt heel goed en duidelijk zichtbaar!
over 2 weken mogen we weer, ze zag geen reden om nu eerder te plannen, mag uiteraard wel altijd!

@welkomkleintje: wat fijn!! Geniet van dit goede nieuws!! Lijkt me echt mooi om te zien. Het flikkert dan toch? Ik hoop dat wij dat volgende week ook mogen zien

Jaa! Naja echt zon hartslag zag je, vond het niet een flikkeren maar gewoon echt heel vreemd om te omschrijven.. Je zag echt zon “wormpje” zoals mijn man het noemde?. Alleen door de zenuwen kreeg ik Mn ademhaling niet hoog, en me buik niet ontspannen..

Hallo allemaal, 
Wat leuk en fijn om berichten van andere aanstaande mama’s te lezen!
ik ben er nu net een week achter dat ik in verwachting ben van ons eerste kleintje. Vreselijk spannend allemaal!! Volgens de verloskundige zou ik nu 6 weken zwanger zijn, en over 2 weken eindelijk de eerste echo(nu vooral veel geduld hebben?) 
Gelukkig geen last van misselijkheid, alleen af en toe wat steken in de onderbuik en maag. 
Dat maakt me eerlijk gezegd ook wel weer onzeker.. hoor zoveel mensen in de buurt die wel misselijk zijn en dan denk ik zou het dan wel goed zijn. Maar goed las hier ook al berichtje dat je maar moet genieten dat je bijna nergens last van hebt. Dus dat probeer ik dan maar. 
Succes allemaal! 

[quote quote=10244591]Wauw! Wat een ervaring! Heel klein nog en was mega zenuwachtig waardoor ze het niet heeeeeeeel goed konden vinden. Maar we hebben 3 pracht foto’s! En een zeer duidelijk kloppend hartje, ze schat me wel eerder 6 dan 7 weken… maar het hartje ging volgens haar echt heel goed en duidelijk zichtbaar! over 2 weken mogen we weer, ze zag geen reden om nu eerder te plannen, mag uiteraard wel altijd![/quote]
Wat een goed nieuws!

ik mag morgen voor de echo. Heb er geen goed gevoel over. Gisteren voelde ik me eigenlijk ‘normaal’. Vandaag wel een beetje misselijk maar sinds vanmiddag ineens bruin verlies. Ik had toen nog geen last van buikpijn. Dat is in de loop van de dag gekomen, alsof ik ongesteld moet worden. Nukijken of het verlies doorzet en wat ze morgen gaan zeggen. Heel negatief maar ik bereid me gewoon weer voor op het circus van een miskraam. Ik zit de curretage gewoon alweer in mijn hoofd te plannen ? 

Mijn excuus welkomkleintje voor mijn ego post van zojuist.  
Het is prachtig nieuws voor je, lijkt me heel bijzonder om te zien. Volgens mij realiseer je dan pas dat er een mensje in je groeit. Ik hoop dat het allemaal zo door mag gaan voor je!

Terug
Bovenaan