Verwacht mei 2020❤️

Hee,
Voor de meiden met de positieve echo's GEFELICITEERD !
Om even op mijn verhaal terug te komen. Ik had vanmorgen nog een klein beetje bruin verlies maar daarna niks meer. Omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde heb ik bij de action een zwangerschapstest gehaald. Ik wilde kijken of het streepje lichter zou zijn. Dit schijnt vaker te zijn bij een opkomende miskraam? Maar er kwam  gelijk een dikke vette paarse streep dus voor nu ben ik wel even gerust gesteld. Hopelijk blijft het nu rustig. Over precies 2 weken een echo! 

@CRL
Heftig! Ga voor je duimen dat je morgen toch gewoon een kloppend hartje gaat zien! Succes

Ik snap de onzekerheid zeker! Ik ging echt van niks uit. 
Hou er ook zeker rekening mee, dat alles nog fout kan gaan.
ik duim voor jullie ook allemaal op een goede echo?

Hey meiden.
Ik ben nu als t goed is bijna 7 weken zwanger en rond 1 mei uitgerekend.
Na 3 miskramen waarvan 1 missed abortion ben ik echter nog wel heel voorzichtig en kan ik nog niet zo blij zijn. Eerst maar eens de vroege echo afwachten, die staat over 2 weken gepland.

Hoi meiden!
@crl: hoe was de echo? Voel je je al iets beter?
@welkomkleintje: wat fijn dat je echo goed was en je een kloppend hartje had!♡
Hoe gaat het met de rest van de meiden?
ik moet eerlijk bekennen dat ik van alle miskraamverhalen toch wel wat angstig word.. wat zeg ik; gewoon bang. Bij ieder ding dat ik denk te voelen zit ik inmiddels op misterGoogle. Heel slecht van me! I know. Ik heb een hele vervelende kwaal; ben echt niet vooruit te branden gewoon! Gisteren, de hele dag maar n beetje gehangen. Zo niet fijn! Ik ben normaal helemaal niet zo en nu kan ik me nergens echt toe zetten. Mn borsten blijven wel 'fijn' zeer doen?. Sinds vandaag heb ik lage rugpijn... dit had ik ook toen het misging in 2013. Naar mate de echo datum dichterbij komt, word ik dus ook onrustiger. Echt kak! Jullie tips en trucs om niet zo bang te zijn/bezig te zijn met een eventuele miskraam?...
Liefs?

lievesam: ik ben denk ik niet de juiste persoon om je gerust te stellen, want ook ik ga helemaal kapot van de zenuwen na een missed abortion in Januari. Maar ik denk elke keer, zolang er geen bloed te bekennen is, en geen extreme buikpijn gaat alles goed. 
Je bent moe, je hebt zere borsten en lage rugpijn, dat betekend voor mij dat je lichaam hard bezig is met jullie kleintje. Vertrouw er op dat het goed zit ❤️ Genieten ook vooral van je kwaaltjes die je hebt, die zeggen mij toch dat er van binnen van alles gaande is!! 

Hallo!
ik sluit me ook even aan. Momenteel zwanger van ons 2e kindje. Mijn dochter word in november 2! 
Herkenbare symptomen. Ik ben vooral heel misselijk iets wat ik niet kende bij mijn vorige zwangerschap. En ontzettend moe want ik mag mijn slaapmedicatie niet meer volledig. Ik heb het dus al meteen moeten aangeven op het werk.
Ik heb drie oktober pas mijn eerste echo.. volgens de “menstruatieberekening” zou ik dan al tien weken zijn. Dagen duren erg lang tot dan..

Terug
Bovenaan