Verwacht mei 2020❤️

We hebben ook een hartje zien kloppen! Zo blij en opgelucht! Ik stond stijf van de stress maar gelukkig straalde mn vriend wel van oor tot oor.
Bloedverlies kwam omdat ik wel wat bloed in mn baarmoeder heb zitten. Ik moest het zien als een blauwe plek. We mogen de komende weken even voor de zekerheid geen seks hebben ?
wie hebben er nu ook de komende dagen een echo? Ik duim voor jullie!

Crl: aaah zooo fijn!!!♧ helemaal super om te horen. Dan maar even handwerk? haha! Nee echt, goed om te lezen dat het een goede echo was en er een verklaring is voor je bloeding! Super! Wij zijn woensdag aan de beurt.
Xpamx: dankjewel voor je lieve berichtje. Ik heb ontzettend met je te doen; wat moet dat ontzettend naar zijn geweest in januari! Ik hoop dat alles nu goed mag gaan?.
Mrlsx: welkom! En natuurlijk gefeliciteerd?.
Beautifullflower: sta je onder extra controle? 3 keer door die hell is echt n ramp! Hopelijk deze keer meer geluk♡.

Hey Lievesam,
ik snap je bezorgdheid heel goed.. maar aan je kwaaltjes te horen gaat het zoals het hoort. Hebben jullie al een echo gepland staan?
x

Gisteren mijn 2e echo gehad, 6 weken en 3 dagen. Flink kloppend hartje wat te keer ging! Mooi gegroeid en alles zag er prima uit.
Een uur voor de echo kreeg ik bruin verlies met afvegen en dat werd na de echo, door de echo uiteraard, nog even een stukje erger. Er was geen oorzaak te vinden in me baarmoeder. Vandaag nog steeds de hele dag bruin verlies, 1e keer erger met afvegen dan de andere keer maar niet hele klodders ofzo.
Het maakt me onzeker, de echo was goed maar toch maak ik me druk en kan ik niet echt genieten.
Vandaag ben ik dus 6+4 en dat was het termijn waarop ik in februari met spoed ben geopereerd aan de bbz. Een beetje gekke dag dus..

Gefeliciteerd allemaal!! Ik mag me heeeel voorzichtig aansluiten bij jullie, hopelijk blijft alles goed gaan! ❤️

@mrlsx gefeliciteerd! mijn zoontje wordt ook in november 2 leuk! 

Verwacht: 13 mei 2020
Mijn cyclus bleef 3 Maanden uit en waren net bezig met om zwanger te raken. Zeer frustrerend die negatieve testen. Na 11 weken voor de zekerheid een echo laten maken om andere dingen uit te sluiten. Dokter gaf al aan dat het stress zou zijn. Tijdens de echo kreeg ik te horen dat ik 4 weken zwanger was! Nu staat de 2e echo gepland op 18 september met 6 weken. 
Nu veel last van misselijkheid en ik sta voor de klas dus dat is echt geen pretje! Mijn geur was ook snel veranderd, dus de hormonen zijn lekker bezig...

Hoi lieve meiden,
ik heb jullie advies nodig.. ik zit al dagen ziek thuis, ben inmiddels bijna 2 kilo afgevallen en kotsmisselijk. Gisteren had ik koorts maar dat lijkt nu gezakt. De informatrice van moeders voor moeders was hier en zei dat ik de verloskundige moest bellen als ik mij niet beter ging voelen. Maarja, wat kunnen zij doen? De apotheek adviseerde ORS tegen uitdroging en verder mocht ik niks. Ik ben ook nog niet bij de verloskundige geweest, heb maandag de 23e pas mijn eerste echo en wil ook niet voor ieder wissewasje bellen.. wat zouden jullie doen? 
Sorry dat ik nog niet op jullie berichten heb gereageerd, dat ga ik straks doen! 

Terug
Bovenaan