Verwacht mei 2020❤️

Oh vervelend dat je je zi ziek voelt. Ik ben ook een aantal dagen flink misselijk geweest de hele dag. Dat lijkt nu gelukkig af te zakken. Ik zou gewoon de verloskundig bellen en vragen om tips, je kan er alleen maar baat bij hebben toch? 

Sandra: ik zou zeker de verloskundige bellen. Je valt af, je bent ziek en hebt koorts gehad. Even een check up kan geen kwaad. Daar zijn ze voor. En je belt niet voor ieder wissen wasje, want je hebt niet je grote teen gestoten ;). Gewoon bellen..  en ik hoop dat het allemaal snel mag zakken en je kan gaan genieten van alles.
Ik ben vanmorgen voor het eerst niet misselijk sinds een week?. Ook fijn. (Daarvoor was ik ook niet misselijk.. t is pas op komen zetten.)

Ik heb sinds een paar dagen iedere ochtend misselijkheid tot de lunch. Vechten tegen overgeven, bleh.
Kleine beetjes eten tegelijk helpt. Voor het opstaan een droge cracker of iets dergelijks eten zodat je niet met een lege maag je ding gaat doen.
Als het echt erg is, de misselijkheid, huisarts bellen voor een recept emesafene. Dat geven wij op de afdeling verloskunde bij misselijkheid. Je kan dit op recept krijgen via de huisarts, werkt goed!

Dankjulliewel meiden! Verloskundige gebeld en die raadde inderdaad aan om de huisartsenpost te bellen en te vragen naar emesafene. Ben nu aan het wachten tot het werkt, maar voel me nu al zo opgelucht! 

@sandra: goed dat je de verloskundige hebt gebeld, had ik ook gedaan. Doe maar rustig aan en zorg goed voor jezelf!
@Lievesam: wat rot dat je zo misselijk bent! Hopelijk gaat het ook weer snel over of vind je iets dat ertegen helpt. Ik mag afkloppen dat ik er nog geen seconde last van heb gehad.. succes!

Hoihoi,
Waarschijnlijk kan ik me weer afmelden?. Sinds gisteren begonnen met wat bloedverlies. Vandaag is dat alleen maar meer geworden. Met krampen die komen en gaan. Geen stolsels te bekennen nog. Zojuist de vk gesproken en die geeft aan dat dit zeer waarschijnlijk een 4e miskraam is. Dat ik daar in ieder geval rekening mee moet houden. Dinsdag heb ik al een echo staan dus dat komt goed uit. 4e miskraam in 9 maanden tijd. We waren bij de vorige miskraam al doorgestuurd naar het ziekenhuis maar in tussen tijd ben ik weer zwanger geworden. Daarom hebben we nu besloten als dit inderdaad mis gaat om niet meer zwanger te worden tot we hopelijk duidelijkheid hebben. Nu afwachten hoe het de komende dagen gaat verlopen en dan dinsdag de echo. 

Ohh nee wat verschrikkelijk!! Hoeveel weken ben je nu? Kan het ook niets anders zijn? 
Pffff :(..... toch blijf ik voor je duimen dat het niet doorzet... sterkte 

Terug
Bovenaan