Verwacht mei 2020❤️

Gefeliciteerd, alle nieuwe 'gezichten'!
Ik ben volgens eigen berekening nu 7 weken, maar waarschijnlijk iets verder. Over een week een vroege echo, ben erg benieuwd. We hebben het nog niet verteld, ik wil het na de echo wel aan onze ouders gaan vertellen.
Vorige week zei ik nog optimistisch tegen manlief dat ik me, afgezien van de moeheid, prima voelde. Die nacht ben ik aan het spugen geweest, buikgriep, had mijn dochtertje van bij een jaar ook. Helaas is na die tijd het lamlendige, misselijke gevoel niet meer helemaal weggegaan. Soms beter, soms erger, maar zo'n blèhh gevoel zit er.
Bij de andere twee kinderen was het net zo, dat ik dacht, ik kan gewoon lekker eten. En dan vanaf de 6e week 'Blèhhh'
Ook kan ik ontzettend snel geïrriteerd raken. Boos worden op een heftige manier. Op de buren, die enorm luidruchtig zijn. Op m'n oudste die nogal slecht luistert... Ik ben wat ongeremder dan normaal?

Ik heb ook last van die warme rode wangen. ☺️
Op mijn werk vragen mensen hele tijd of ik zwanger ben, ik heb totaal geen zin meer on het dragen van make up en dat deed ik eerst iedere dag... nog vrouwen hier die dat ervaren? Ik probeer dan daar niet op in te gaan maar dan krijg ik zo van die opmerkingen van vorige keer toen je zwanger was deed je ook plots geen make up op enzo. Jaa wat moet je dan ? haha ach ik doe mijn best het te verbergen tot 7oktober bij de eerste echo en dan geef ik het op. Gisteren was het bijvoorbeeld (ik werk in een woon zorg centrum voor ouderen) chocomousse als dessert en waren er veel over dus mijn collega’s vroegen of ik er 1tje wilde hebben en ik moest wel nee zeggen ivm rauwe eieren, maar als je anders de grootste zoetekauw bent valt het echt op? Maar gezegd dat ik mij niet zo goed voelde. 

HOE gaan jullie met die vragen om? Ik wil niet te doorzichtig zijn ofzo tips en ideeën altijd welkom !! 

[quote quote=10247138]Ik heb ook last van die warme rode wangen. Op mijn werk vragen mensen hele tijd of ik zwanger ben, ik heb totaal geen zin meer on het dragen van make up en dat deed ik eerst iedere dag… nog vrouwen hier die dat ervaren? Ik probeer dan daar niet op in te gaan maar dan krijg ik zo van die opmerkingen van vorige keer toen je zwanger was deed je ook plots geen make up op enzo. Jaa wat moet je dan haha ach ik doe mijn best het te verbergen tot 7oktober bij de eerste echo en dan geef ik het op. Gisteren was het bijvoorbeeld (ik werk in een woon zorg centrum voor ouderen) chocomousse als dessert en waren er veel over dus mijn collega’s vroegen of ik er 1tje wilde hebben en ik moest wel nee zeggen ivm rauwe eieren, maar als je anders de grootste zoetekauw bent valt het echt op Maar gezegd dat ik mij niet zo goed voelde. HOE gaan jullie met die vragen om? Ik wil niet te doorzichtig zijn ofzo tips en ideeën altijd welkom !![/quote]

Ik zeg altijd dat ik zwaar ongesteld ben en daardoor allerlei kwaaltjes heb dan houden ze vaak wel op ?

Ik heb zelf totaal geen droge mond of het warm hebben.. juist ontzettend veel speeksel en ijskoud met knal rode wangen en plassen om het half uur, heb ook zoveel afscheiding dat ik soms denk oh oh gaat het nog goed...?
Make up doe ik nog redelijk, het is eerder dat mijn haar (nu al...) niet meer zit en het dus elke dag in een lelijke knot zit haha

Hallo allemaal.
Ook ik mag hier meepraten
Na 1.5 jaar proberen had ik 2 weken geleden een positieve test in handen ??
We hebben het toen gelijk aan onze ouders verteld omdat we zo enthousiast waren en zij ook wisten dat we al lang bezig waren.
Tot nu toen nog niet echt misselijk geweest. Wel pijn in borsten en buikpijn gehad. Dit is nu een paar dagen over en maak me beetje zorgen...
Ik ben nu 6 weken en 3 dagen volgens mijn berekening.

1 oktober heb ik eerste echo.

Hebben jullie al een groepsapp??

Gr mandy

Vraagje, ik ben nu 7 weken en heb al paar weken steken bij mijn ribben en achter in mijn rug, ter hoogte van mijn ribben. Herkent iemand dit? Ben best wel bang voor een bbz.. 

@nicolle ik heb je een mail gestuurd!

@gebruiker ik heb geen last van ribben oid, als je je zorgen maakt bel dan even naar de verloskundige! 

[quote quote=10247183]Vraagje, ik ben nu 7 weken en heb al paar weken steken bij mijn ribben en achter in mijn rug, ter hoogte van mijn ribben. Herkent iemand dit? Ben best wel bang voor een bbz..[/quote]
Ik heb sinds gisteren last van rugpijn tussen mn schouderbladen, maar hier was alles in orde. ?‍♀️ dus hoeft niets te betekenen.

Terug
Bovenaan