Verwacht mei 2020❤️

[quote quote=10247286] Ik heb sinds gisteren last van rugpijn tussen mn schouderbladen, maar hier was alles in orde. dus hoeft niets te betekenen.[/quote]
Wat fijn om te lezen dat het bij jou niks betekende! Ik ga toch voor de zekerheid de vk vandaag bellen. 
En hopelijk kan dan mijn angst worden weggenomen.
Verschikkelijk zeg hoe onzeker je in één keer over je lichaam wordt.. 

Meer dames die extreem moe zijn?
Ik werk als verpleegkundige en wanneer ik om 0600u mijn bed uit moet, heb ik moeite de dienst vol te brengen en val ik thuis meteen als een blok in slaap.
In de nachten word ik minimaal 2x wakker, dus ook op een vrije dag moet ik een middag dutje doen. Gisteren zelfs om 2130u al naar bed ipv de gewoonlijke 2300/2330u.
Klinkt dit voor andere bekend? 

Zojuist de echo gehad. Het is gelukkig geen bbz maar het ziet er niet goed uit. Het lijkt erop dat het vruchtje gestopt is met groeien. Over een weer een echo maar moet er rekening mee houden dat dit uitdraait op een miskraam.. 

[quote quote=10247450]Meer dames die extreem moe zijn? Ik werk als verpleegkundige en wanneer ik om 0600u mijn bed uit moet, heb ik moeite de dienst vol te brengen en val ik thuis meteen als een blok in slaap. In de nachten word ik minimaal 2x wakker, dus ook op een vrije dag moet ik een middag dutje doen. Gisteren zelfs om 2130u al naar bed ipv de gewoonlijke 2300/2330u. Klinkt dit voor andere bekend?[/quote]
Heeel herkenbaar, ik heb gevoel alleen nog maar te kunnen slapen ?

[quote quote=10247461]Zojuist de echo gehad. Het is gelukkig geen bbz maar het ziet er niet goed uit. Het lijkt erop dat het vruchtje gestopt is met groeien. Over een weer een echo maar moet er rekening mee houden dat dit uitdraait op een miskraam..[/quote]
Jeetje wat heftig zeg, heel veel sterkte maar hopelijk komt het echt nog goed!

[quote quote=10247461]Zojuist de echo gehad. Het is gelukkig geen bbz maar het ziet er niet goed uit. Het lijkt erop dat het vruchtje gestopt is met groeien. Over een weer een echo maar moet er rekening mee houden dat dit uitdraait op een miskraam..[/quote]
Heel erg veel sterkte! 

Terug
Bovenaan