Verwacht mei 2020❤️

[quote quote=10247461]Zojuist de echo gehad. Het is gelukkig geen bbz maar het ziet er niet goed uit. Het lijkt erop dat het vruchtje gestopt is met groeien. Over een weer een echo maar moet er rekening mee houden dat dit uitdraait op een miskraam..[/quote]
Jeetje, heel veel sterkte. ?

[quote quote=10247471] Heeel herkenbaar, ik heb gevoel alleen nog maar te kunnen slapen [/quote]

Echt verschikkelijk haha. Ben nogmaal altijd een stuiterbal. Maar dat zit er nu even niet in haha. 

Mijn echo is zojuist vervroegd naar maandag als ik 6+3 ben. Had toenstraks wat oud bloedverlies (minimaal) gelukkig geen buikpijn o.i.d maar wel even gebeld om gerust gesteld te worden.
Maandag gaan ze kijken of ze er een oorzaak voor kunnen vinden en of alles nog goed zit. ??
Ga me dit weekend maar is goed afleiden! 

[quote quote=10247461]Zojuist de echo gehad. Het is gelukkig geen bbz maar het ziet er niet goed uit. Het lijkt erop dat het vruchtje gestopt is met groeien. Over een weer een echo maar moet er rekening mee houden dat dit uitdraait op een miskraam..[/quote]
Wat ontzettend heftig.☹ heel veel sterkte!

@wonderbabyloading: hier nog eentje?‍♀️. Ik heb smiddags echt even n middagdutje nodig. Zo stom want ik voel me daardoor een heel erg lui mens, terwijl ik dat helemaal niet ben.

Ik meld mij ook aan. Ik ben nu 5 weken zwanger en 4 oktober onze eerste echo! Vind het zo spannend allemaal. Wel wat last van buikkramp maar las dat meerdere hier last van hebben. 

Net nog een tweede test gedaan om te kijken of de streep donkerder is en dat is hij overduidelijk ?? ik laat het bij deze twee tests. Nu is het verder afwachten....pffff...zo ongeduldig. 

Ja klopt we hebben de eerste echo met 7 weken. En de 2e met 12 weken. Maar begreep inderdaad dat dit normaal gesproken alleen met 12 weken is. Ik vind het wel erg fijn op deze manier ik kan niet wachten!

Terug
Bovenaan