Verwacht mei 2020❤️

Hoi hoi,
Ook ik mag me melden in dit topic. Pffff ik ben zoooo nerveus. Mijn eerste zwangerschap is in april mis gegaan (eerste kindje, met 7+3 is het hartje gestopt). Dat was verschrikkelijk.
Nu ben ik weer in verwachting maar het is een beetje gokken hoe lang. Ergens rond de 5 a 6 weken. Ik heb maandag de 30ste de eerste echo dus dat is gelukkig al snel.
Maar de angst dat het weer misgaat zit er natuurlijk flink in. Er zit niets anders op dan afwachten en hopen dat alles goed gaat met dit kleine wondertje.
liefs,
Nina

@Gebruiker:
Wat vervelend zeg die onzekerheid! Hoop voor je dat het toch nog goed gaat komen! Veel sterkte.
@Wonderbabyloading:
ja hier ook een! Ik werk helaas ook nog eens fulltime 38 uur en dan komt de zaterdag ochtend er nog apart bij. Aan het eind van de week ben ik echt kapot. En als ik op zaterdag ochtend moet werken slaap ik de hele verdere middag bij. Ga normaal ook rond 23.00 a 23.30. Dat haal ik nu echt niet meer. Meestal lig ik er rond 22.00 wel in en dat is voor mij toch echt wel vroeg!

Ninaapie: ik begrijp je heel erg goed, mijn eerste zwangerschap is ook mis gegaan in juni. Op 9,5w. Ik ben nu zelf ook heel onzeker en kan niet wachten op de eerste echo om te zien dat alles goed gaat! 
Ik zou graag zoveel mogelijk symptomen hebben maar op sommige momenten heb ik er totaal geen en dan maak ik me echt ongerust. 
Liefs 
Stefanie 

dat heb ik nu ook.. ik heb ineens geen pijnlijke borsten meer. Gisteren deden ze al minder pijn, maar vandaag is het helemaal weg! Ook was ik vanmorgen ineens niet meer misselijk?!. Je leest allemaal zulke enge verhalen. Ik heb verder geen rare afscheiding of bloedverlies ofzo. Alleen ergens het onbekruipbare gevoel dat er iets niet in orde is. Ik wil niet om ieder wissenwasje de verloskundige bellen. Want gisteren had ik nog een huilbui (om niets) en was ik echt ontzettend moe. Maar ik haat letterlijk deze onzekerheid. Je hebt een hartje gezien, je eigen hart is 2x zo groot geworden van liefde en nu wil je gewoon die 12 weken voorbij zijn. Ik heb vandaag ook honger... afgelopen dagen helemaal niet gehad. Zo raar... ik hoop en bid dat dit goed mag blijven gaan.
Liefs, een ongeruste mammatobe.

Och ik snap zo goed hoe jullie je voelen. Ik heb het ook hoor. Sowieso voelt deze zwangerschap heel anders dan de vorige en dat maakt me onzeker. Bepaalde kwaaltjes heb ik nu helemaal niet die ik toen wel had. Ik weet wel dat iedere zwangerschap anders is, maar toch vergelijk ik en ben ik bang dat het mis zit. Zo akelig.
Nog een ruime week wachten en hopelijk is er dan iets te zien op de echo en dat het goed zit.
Ik denk dat ik pas kan ontspannen als ik de 20 weken voorbij ben. Killing he, die onzekerheid. 

Ja ontzettend killing! Hier "pas" 9 oktober de 2e echo. (Eigenlijk is dat helemaal niet zo lang wachten, maar voor mijn gevoel duurt dit een eeuwigheid!) Ik weet 1 ding zeker, mocht er ooit nog een zwangerschap komen, dan vertel ik het echt pas na de 12 weken aan mensen. Tjeeeezes. #baaldag.

Ik heb 14 oktober pas de eerste echo, ben dan al 8/9 weken.
Heb ook bijna geen symptomen, pijnlijke borsten, extreem moe en vaker naar de wc. That's it. Dus onzekerheid ook hier. 
Maar ik moet echt nog 3 weken geduld hebben. 

Terug
Bovenaan