Verwacht mei 2020❤️

En toch LieveSam, als je je zoveel zorgen maakt zou ik toch gewoon de verloskundige bellen en vragen of je eerder terecht kan. Die weken nog met deze onzekerheid rond blijven lopen is ook niks. En daar zijn ze ook voor he. Het gaat om jouw welzijn.

Ik lees alles nog mee! Maar soms gewoon even te moe om te reageren.
Ik zou nu 8+3 zijn, gister komt een vriendin naar mij toe, ben jij zwanger, ze zegt; je krijgt een hele andere buikvorm. ( ik ben al wat steviger, maar zij zei dat ie nu echt naar voren staat, i.p.v. opzij). Thuis zei ik het tegen mijn man, en die zei dat het hem ook al opviel gister?.
zo snel al, en dat voor de eerste? mijn gewone broeken pas ik ook al nauwelijks meer, mijn bh’s nog maar net aan (ruim 1 cupmaat gegroeid)...

Ik ben morgen 8 weken en heb inderdaad ook af en toe al dagen waarop ik me broek liever uit doe of de knoop los laat zitten omdat ik het anders te strak vind.
Vannacht zat me neus pot dicht en kreeg ik erna ook nog een bloedneus. Vervelende nacht achter de rug met weinig slaap.
Nu rustig aan opstarten en kalm de dag door. A.s woensdag me eerste afspraak bij de verloskundige met een echo. Dit wordt dan alweer mijn 5e echo....

Ik durf me nog niet volledig aan te sluiten bij jullie. 2 heeeele lichte positieve testen gehad vandaag en gisteren. Maar pas rond 12 sept eisprong gehad dus zou echt heeeel snel zijn opeens. 
Wel leuk om te lezen dat alles goed met jullie gaat! Ik hoop me snel officieel aan te sluiten bij jullie! 

Hoi allemaal,
Ik sluit me ook aan heb afgelopen donderdag positief getest. Volgens mij berekening zou ik rond 29mei uitgerekend zijn. Ik heb 11 okt mijn eerste echo.
Dit word ons 3e kindje ☺️

@jongevrouwanoniem: ik zie 'm ook! Gefeliciteerd! Ik zie dat je clearblue gebruikt. Ik zou morgen even bij de kruitvat van die early tests gaan halen, je zult zien: die geven een duidelijker streepje af.
@Facha: aaaah wat leuk! Gefeliciteerd! Jij zat toch ook in het augustus toppic? Wat fijn om je hier te zien! Lekker genieten!
- hier is het inmiddels allemaal wat rustiger :). Gistere avond kreeg ik steekjes in mijn onderbuik aan de linkerkant en die zijn nog niet weg gegaan. Wel kreeg ik vannacht weer ontzettend last van m'n borsten én ik was vanmorgen de hele ochtend misselijk zoals vanouds?. Zo tegenstrijdig: ik was er oprecht blij mee, maar misselijk zijn is geen pretje?. Maar, ik voel me een gezegend mens. Heb wel met mn vriend afgesproken dat als ik morgen nog steekjes heb, we even contact opnemen met de verloskundige en vragen of we even langs mogen komen. We hebben toch wel een ongerust weekend tot nu toe. Misschien ben ik nu een grote aansteller, maar ik vind het prettig om even te checken of alles goed is.. nu lig ik even heerlijk te rusten. -moe,moe,moe-

Terug
Bovenaan