Verwacht mei 2020❤️

Ja ik rook vandaag voor het eerst terug lookbrood/kruidenbrood en ik moest echt even naar buiten lopen om te bekomen. Normaal eet ik dit echt heel graag maar nu kan ik de geur echt niet uitstaan. Ik ben sinds vandaag ook echt feller misselijk dan de afgelopen tijd. ?

Hebben meer van jullie naast misselijkheid ook last van een opgeblazen/dikke/bolle buik? Ik heb echt het gevoel dat ik aan het ontploffen ben, voel me bijna groeien met de dag. En dat terwijl ik helemaal niet zoveel meer of ongezonder eet...
Nu circa 7 weken, maar vandaag toch al een zwangerschapsspijkerbroek aangetrokken.. wat een opluchting! Maar misschien wel erg vroeg?

Hee Teske
ik heb ookal 3 van mijn jeans broeken die niet meer dichtgaan. Dus zo vreemd is dat niet. Zwangerschapsbroeken probeer ik uit te stellen want als ik mij moet omkleden op het werk dan valt het direct op. Dat is niet wat ik wil tot 12weken. ?

Ja, dat snap ik wel Faithful! Het liefst wil ik ook wachten tot na 12 weken, maar als het op dit tempo doorgaat... 'gewoon aangekomen' is dan ook niet meer geloofwaardig als smoesje ben ik bang!
Mijn geluk is dat ik een kantoorbaan heb en in principe gewoon mijn kleding aan kan laten ;)! Hopelijk kan ik het nog wat verbergen met wijde bloesjes en truitjes.

@ Facha en Jonge vrouw anoniem : van harte gefeliciteerd beide! :)

Dankjewel dames hihi!
We vinden het nog reuze spannend en zijn nog niet zo danig overtuigd dat we echt durven zeggen ja we zijn zwanger 
Hebben een dochter van 1.5 en daarvoor 1 mk gehad dus weten dat er nog vanalles kan gebeuren

[quote quote=10248056]Hebben meer van jullie naast misselijkheid ook last van een opgeblazen/dikke/bolle buik? Ik heb echt het gevoel dat ik aan het ontploffen ben, voel me bijna groeien met de dag. En dat terwijl ik helemaal niet zoveel meer of ongezonder eet… Nu circa 7 weken, maar vandaag toch al een zwangerschapsspijkerbroek aangetrokken.. wat een opluchting! Maar misschien wel erg vroeg?[/quote]
Ik ben ongeveer 6 weken nu en mijn buik is ook al aardig opgezet. Gewone broeken zitten absoluut niet prettig..
Bij ons in de familie komen dan ook tweelingen voor en ik heb zelf ook sterk het vermoeden dat het er twee zijn. Maar daar komen we pas hij de echo achter. 

Terug
Bovenaan