Verwacht mei 2020❤️

Ik heb nu dus waarschijnlijk 1 week voor nod positief getest.. Wanneer testte jullie positief? De vorige 2 zwangerschappen testte ik pas een dikke week NA nod positief.. Zullen er toch geen 2 zijn he...? 

[quote quote=10248128]Ik heb nu dus waarschijnlijk 1 week voor nod positief getest.. Wanneer testte jullie positief? De vorige 2 zwangerschappen testte ik pas een dikke week NA nod positief.. Zullen er toch geen 2 zijn he…?[/quote]
Ik heb deze keer 4 dagen voor NOD al overduidelijk getest, met kruidvat 2v5 en clearblue digitaal. 

Ik heb pas op mn NOD positief getest.. ik had op 9 dpo nog een spierwitte test in mn handen, maar ergens had ik t gevoel dat t gewoon zo was. En op 11 dpo teste ik dus positief. Ik heb altijd een 11 daagse periode tussen eisprong en menstruatie. Soms 10, soms 12. Kan een dag tussen zitten maar dat is toch wel de maatstaaf: 11 dpo.
Wij zijn nu 8 weken zwanger en draag al een weekje zwangerschapsbroeken. Het komt door je darmen. Ik geef t advies om jezelf niet te kwellen. Je kunt ook van die banden kopen, kun je je gewone broeken nog aan en doe je je knopen open en die banden er over heen. Ziet niemand (zeggen ze). Ik moet eerlijk zeggen dat de zw broeken ook niemand opvalt?.

Goedemiddag Net met 7 weken onze vroege echo gehad ivm een eerdere miskraam na 5 weken zwangerschap. En tot onze verrassing niet 1 maar 2 kloppende hartjes. ❤

Ooooooh jeetje!! Gefeliciteerd!! Heb je het al verwerkt?
Klinkt.misschien heftig maar zelf zou ik dat wel heftog vinden..  Zouden echt niet weten hoe dan met al een dochter van 1.5

Terug
Bovenaan