Verwacht mei 2020❤️

Ja we hebben ook een dochtertje van nu 15 maanden. Het is even een verrassing geweest maar het is zoals het is en als beide kindjes gezond zijn is dat het aller voornaamste

@ Gebruiker 
wauw wat bijzonder!  Ik zou het echt geweldig vinden haha. Dubbel gefeliciteerd! 
Donderdag de echo maar ik ben al blij als ik 1 kloppend hartje zie! Er waren meer mensen die donderdag een echo hadden toch? Vinden jullie het ook zo spannend? Ik vind het doodeng. Vorige echo bij de vorige zwangerschap was niet zo leuk dus een beetje dubbel dit!

Gebruiker: van harte gefeliciteerd! Heeeel mooi nieuws. Ondanks de schrik misschien: be blessed!?
Meiden: hopelijk is de echo a.s. donderdag perfect! Ik ga duimen voor jullie.??.

@gebruiker: jeej, van harte! Dubbel blij nieuws :)!
@ mevrouwtje: de mijne is ook donderdag. Gelijk om 8.30 al! Ik vind het ontzettend spannend.. maar ook op een leuke manier! 
Mijn vriend en in maken wel eens grappen dat er twee in zitten aangezien ik nu bij iets meer dan 7 weken al behoorlijk een buik laat zien ?

Hallo allemaal! 
Gefeliciteerd met alle wondertjes in jullie buik ?? Ons wondertje wordt ongeveer verwacht op 2 mei ❤️
Wij hebben vorige week onze eerste goede echo gehad en ben vandaag 8+1 wkn zwanger!
Na een miskraam in feb ‘16 hebben zijn we in nov ‘16 trotse ouders geworden van Lars, met een chromosoomafwijking.. gelukkig lijkt alles na 2,5 jaar de goede kant op te vallen en lijkt hij er maar een beetje last van te hebben.. maar dus erg spannend of onze nieuwe mini helemaal gezond is ? gelukkig maar 1% kans op herhaling! 
Nu dus alle focus op deze zwangerschap! Moe, misselijk en pijnlijke borsten zijn allemaal aanwezig ✅ maar helaas ook af en toe krampen.. normaal zou ik aan mijn darmen denken maar nu  haal ik vanalles uit de context ?
volgende week komen schoonouders terug van vakantie en vertellen we het tegen onze families. 9 okt onze volgende echo en als die goed is dan maken we het ‘wereldkundig’.. de manier waarop moeten we alleen nog even over denken!
Groetjes Marijke

Wij hebben ook komende donderdag de echo, om 17 uur pas. Spannend vind ik, gelukkig moet ik die dag werken, waardoor weinig tijd om te tobben over blijft.
Ik ga ervan uit dat ik dan 8 weken ben. Voel me net zo moe en gammel als bij de andere zwangerschappen. 
@Marijke: spannend hè, helemaal als je hebt meegemaakt dat er iets met je kind is. Hopelijk gaat het goed! Die krampen en steken heb ik ook. Kan me niet herinneren dat ik dat bij de andere had.

Terug
Bovenaan