Verwacht mei 2020❤️

Ik heb zometeen een afspraak staan bij moeders voor moeders. Had mezelf voorgenomen om me hiervoor aan te melden als de echo goed was. Nog meer mensen die hier aan mee doen?

Ja, ik heb er alle keren aan mee gedaan. Ik vind het een heel mooi initiatief. Iedere vrouw met een kinderwens verdient het om dat geluk te ervaren en als het voor iemand niet vanzelfsprekend is om dat op de natuurlijke manier te doen, is het prachtig om zo te kunnen helpen.

@ninaapje
Oh wat heeeeeerlijk dat je echo goed was!!!! Ik snap je onzekerheid ook heel goed. Hier ook zo'n onzeker gevoel. 1e keer ging mis. 2e zw is goed gegaan maar oh wat stresste ik.. Deze zw.. 3e dus stress ik hem nog harder dan bij de 2e.. Maar goed we moeten ook een beetje vertrouwen hebben in ons lichaam en het is zo fijn dat je volgende week terug mag voor een dubbele check. Dat zal js ook een gerust gevoel geven

[quote quote=10250584]Ohja ik kwam eigenlijk met een vraag haha.. Nog iemand last van één gevoelige plek op/in een borst? Heel vreemd zeg maar. Niet echt pijn maar niet fijn[/quote]
Niet echt op één plek zeg maar, alleen mijn rechtse borst doet veel meer pijn dan mijn linkse. ? Eigenlijk voel ik vrij weinig aan de linkse terwijl als ik zelf per ongeluk tegen de rechtse aan kom, ik zowat door de grond ga.
Lichamen zitten raar in elkaar.

[quote quote=10250564]Ik heb zometeen een afspraak staan bij moeders voor moeders. Had mezelf voorgenomen om me hiervoor aan te melden als de echo goed was. Nog meer mensen die hier aan mee doen?[/quote]
Ja zeker, ik meteen vanaf week 6! Ik zou geen reden kunnen verzinnen waarom niet mee te doen..

@lievesam, ja zal meteen laten weten hoe het was! Nu nog even de tijd uitzitten. Morgen pas om 3uur dus tijd te veel om te stressen!! ?

[quote quote=10250564]Ik heb zometeen een afspraak staan bij moeders voor moeders. Had mezelf voorgenomen om me hiervoor aan te melden als de echo goed was. Nog meer mensen die hier aan mee doen?[/quote]
Hier ook?‍♀️. Vanaf week 6 en ik vind het soms wel een ding, maar doe het met volle doorzettingsvermogen. We kunnen er zoveel vrouwen mee helpen.?

Terug
Bovenaan