Verwacht mei 2020❤️

Nou alles is hier afgeleverd. Vind het wel echt een heel fijn idee dat ik hiermee andere stellen kan helpen hun kinderwens te vervullen! Eerste fles ben ik inmiddels aan begonnen haha. Ik ben nu 9 weken dus ik kan nog ongeveer tot half november mee doen. 

[quote quote=10250564]Ik heb zometeen een afspraak staan bij moeders voor moeders. Had mezelf voorgenomen om me hiervoor aan te melden als de echo goed was. Nog meer mensen die hier aan mee doen?[/quote]
Ja hier ook. Bij mjjn vorige zwangerschap ook. En vorig jaar ook vanaf 5 weken. Helaas alles ontvangen en de dag erna bloedverlies en uiteindelijk miskraam.. nu vanaf 7 weken. Meteen na de 6 weken echo aangemeld. 

[quote quote=10250298]Ik had vanochtend een goede echo! De verwachting was dat ik 6 weken en 1 dag zou zijn maar het is 6 weken en 3 dagen geworden. Waarschijnlijk vroege innesteling gehad. Hartje klopte heel mooi. Ik durf toch nog niet te juichen. De vorige keer ging het met 7 weken en 3 dagen mis…. Gelukkig mag ik volgende week dinsdag terugkomen voor een tweede echo dus dat is wel een opluchting. Maar ik voel me zo raar. Eigenlijk zou ik super blij moeten zijn, maar dat stomme stemmetje blijft maar in mijn hoofd zitten dat het weer fout kan gaan. Dus de vreugde is er nog niet echt. Ben doodmoe nu van het stressen. Dus lekker verwarming aan en met een dekentje op de bank netflixen. Uitgerekende datum is zoals het er nu uitziet 22 mei 2020. [/quote]
Herkenbaar. Ik met 6 weken een kloppend hart. Met 8 weken ook en was goed gegroeid. Nu 9 weken bijna en nog onzeker.. dat stemmetje valt niet uit te schakelen sinds mijn eerdere miskraam 

Hey dames!!
ik doe ook mee met met moeders voor moeders. Heb zelf medicijnen gebruikt om zwanger te worden, dit is het minste dat ik terug kon doen :)! Super dat jullie ook daaraan mee doen. Inderdaad het is wat gehannes af en toe, maar zo waardevol!!
vandaag weer een echo gehad. Weer een paar dagen vooruit gezet. Mooi meegenomen. Hartje klopte nog goed en de kleine was alweer goed gegroeid! 
Wat doen jullie met de nipt? Al over nagedacht? Wij neigen naar niet doen.. 
probeer te genieten van deze bijzondere tijd dames.. en inderdaad, maak je je ongerust; probeer een extra echo te laten maken.
 Slaap lekker voor straks!! X 

Ik heb mij ook aangemeld.... 
Ben 5 week en 2 dagen nu. Vorige keren ook gedaan. Al wil ik vaak ook snel snel dus dan vergeet ik het wel maar er komt per week toch nog 2 flessen vol. Alle beetjes helpen debk ik dan maar 

@mollyyy wij doen de nipt niet. Vorige keer ook niet gedaan. Niet een speciale reden voor ofzo. Ik vind het gewoon niet nodig.

Wel wil ik volgend jaar de vaccinatie voor kinkhoest halen. Vanaf eind dit jaar wordt ie aangeboden tussen eenaant weken 

Hee hee,
Ik ben nieuw op t forum. Sinds 1 week weet ik nu dat ik zwanger ben! Meteen in 1x raak ook! Als mijn eigen berekening klopt zou de uitgerekende datum precies op 31 mei zijn haha. Nu 5+2 zwanger. Over 2 weken precies onze eerste echo! Zooooo veel zin in en hoop dat alles goed blijft gaan!

Hee hee,
Ik ben nieuw op t forum. Sinds 1 week weet ik nu dat ik zwanger ben! Meteen in 1x raak ook! Als mijn eigen berekening klopt zou de uitgerekende datum precies op 31 mei zijn haha. Nu 5+2 zwanger. Over 2 weken precies onze eerste echo! Zooooo veel zin in en hoop dat alles goed blijft gaan!

Terug
Bovenaan