Hi hi, ik kom net terug van onze eerste echo en zou jullie even laten weten hoe het was!!
Zooooo onwerkelijk nog steeds maar alles is goed! Hartje klopte heel duidelijk en snel, en voor zover nu te zien is ook mijn datum precies zoals verwacht, uitgerekend 7 mei 2020, dus vamdaag 8w+5d. Morgen bellen om een termijnecho te laten maken over +/- 2,5 week, dus gelukkig niet zo lang meer wachten tot we de kleine weer kunnen zien. Had ergens wel verwacht dat nu het grote besef zou komen, maar voel me niet echt anders nog ofzo (niet kwa kwalen hoor, want die heb ik wel). Ik denk dat als we het van de daken gaan schreeuwen dat dan pas het echte besef komt.
Me buik groeit echter wel door dus me kleding wordt met de dag wijder haha. Hebben anderen hier rond de 8, 9 weken ook al 'last' van? Draag al een tijdje zw-broeken maar nu begin ik ook echt een buikje te zien, lijkt erger van boven dan vanaf de zijkant maar een duidelijke verandering is het zeker. Hopelijk valt het voorlopig nog niemand op!
Ohja en wij doen zeker de nipt test. Wel zonder nevenbevindingen, dan ga ik me toch alleen maar ongerust maken om misschien niks.