Verwacht mei 2020❤️

Welkom aan alle nieuwelingen! 

super al die goede echo's?
ik kan echt niet meer wachten op de mijne zo zenuwachtig! Dat het maar snel maandag is! 

ik ga de NIPT test wel doen maar dan vooral omdat je in BE dan ook voor 99% zeker het geslacht weet! De rest is mooi meegenomen. 

groetjes?

Hi hi, ik kom net terug van onze eerste echo en zou jullie even laten weten hoe het was!! 
Zooooo onwerkelijk nog steeds maar alles is goed! Hartje klopte heel duidelijk en snel, en voor zover nu te zien is ook mijn datum precies zoals verwacht, uitgerekend 7 mei 2020, dus vamdaag 8w+5d. Morgen bellen om een termijnecho te laten maken over +/- 2,5 week, dus gelukkig niet zo lang meer wachten tot we de kleine weer kunnen zien. Had ergens wel verwacht dat nu het grote besef zou komen, maar voel me niet echt anders nog ofzo (niet kwa kwalen hoor, want die heb ik wel). Ik denk dat als we het van de daken gaan schreeuwen dat dan pas het echte besef komt. 
Me buik groeit echter wel door dus me kleding wordt met de dag wijder haha. Hebben anderen hier rond de 8, 9 weken ook al 'last' van? Draag al een tijdje zw-broeken maar nu begin ik ook echt een buikje te zien, lijkt erger van boven dan vanaf de zijkant maar een duidelijke verandering is het zeker. Hopelijk valt het voorlopig nog niemand op! 
Ohja en wij doen zeker de nipt test. Wel zonder nevenbevindingen, dan ga ik me toch alleen maar ongerust maken om misschien niks. 

Jeej ik heb ok mijn eerste echo gehad! Erg fijn om een kloppend hartje te zien. Uitgerekende datum is nu op 2 mei vastgesteld. 
Helaas ook een collega die afgelopen week een miskraam heeft gehad. 
Ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Nu wel vermoedelijk een blaasontsteking dus morgen even bellen of ik dan nog wel mee mag doen..

@ Mrlsx
toevallig zei die vrouw van moeders voor moeders gisteren nog tegen me dat je bij een blaasontsteking tijdelijk moet stoppen omdat er kans is dat er dan bloed bij de urine komt. 

Wij gaan de nipt test ook doen. Waarschijnlijk met nevenbevinding. Wel heel spannend maar de techniek is er dus dan maken we er graag gebruik van. Wel leuk dat ze in België dan het geslacht al kunnen zien ! Beter doen ze dat hier ook haha. Ah die paar weekjes later overleven we dan ook nog wel. ?

Gefeliciteerd voor iedereen die zich aan heeft mogen sluiten. ?
Wij gaan de nipt ook doen. Wat Mevrouwtje ook al zegt; de mogelijkheid en techniek is er dus we maken er gebruik van. 

Wij gaan de nipt doen met nevenbevindingen. Ik heb liever dat ik het weet en me kan voorbereiden dan dat het als een complete verrassing komt

Wij gaan ook de NIPT doen, ik heb een zus met Down. Een SCHAT van een mens?, maar wij vinden het toch fijn om te weten indien ons kindje ook Down heeft. We doen niet met neven bevindingen, omdat we de 20 weken echo ook willen laten doen en dan willen laten kijken voor open ruggetje enzovoorts. 
Ik heb even een vraagje he meiden: als ik vroeg opsta, heb ik last van misselijkheid?. Maar kan ik rustig aan doen en uitslapen tot 08.30 uur, is er niks aan de hand! Zo raar! Herkent iemand dit? 
Merken jullie ook dat naar mate je zwangerschap vordert, je steeds een klein beetje meer vertrouwen krijgt? Ik zit nu op 9+4 en de kans dat het mis gaat is nu nog maar 3%. Op de één of andere manier, word ik daar heel rustig van. Ergens blijft er nog wel een piepstemmetje knagen en zeggen: wacht eerst maar eens de termijn echo af aanstaande woensdag. Voor t zelfde geld beweegt het niet o.i.d.? Maar aan de andere kant kijk ik er heel erg naar uit en groeit mijn vertrouwen met de dag dat we woensdag een zwemmend kindje zien. Heb gisteren ook de zwangerschapsbox opgehaald. Die stond al 2 weken klaar, maar had niet de moed om hem op te halen. Gek he?

@lievesam
die 3% zegt echter niet zoveel want uit ervaring weet ik dat die 3% best nog veel kans geeft... 
Maar positief denken is altijd goed! ?
Ik zal zelf pas gerust zijn na de 12 weken. 

Over de misselijkheid, die heb ik altijd maakt niet uit of ik vroeg of laat opsta.
Laten we allemaal hopen op positieve echo's ! ?
groetjes  

Terug
Bovenaan