Verwacht mei 2020❤️

Hier is de misselijkheid ook begonnen ? Ik heb het s’avonds en s’ochtends als ik in bed lig. En als ik opsta ben ik ook heel erg duizelig, vanmorgen bijna flauw gevallen. Heb toen als ontbijt een suikerklontje genomen. En daarna zittend het brood voor de kids klaar gemaakt ? Daarna ging het wel weer wat beter. Maar ik heb heel de dag door zo’n bleh gevoel. 

ons tweede kindje wordt verwacht op 22 mei 2020.
gistsren de eersre echo gehad, oh wat was ik zenuwachtig! ik kon niet meer goed nadenken over vanalles! Het was best pittig, helaas kan ik niet bij de verloskundige blijven, omdat me bmi te hoog is! waar ik onwijs erg van baal! meerdere mommys to be hier last van? 

@faithfull: wat ontzettend naar voor je?. Ik snap dat je dan wat terughoudend reageert.
Ik zelf probeer het toch om te buigen, anders loop ik met mn ziel onder mn arm. Ik ging namelijk direct weer googlen na het lezen van jouw post en toen dacht ik: nope! Niet doen! 97% is groter dan 3%. Hoe moeilijk het ook is❤.
En iedere dag is er 1?.

Hee dames 

wat een avond is me dit, 
net voordat ik moest gaan werken een bloeding. Direct de huisarts gebeld en die verwees me direct door naar het spoed voor een echo omdat ik pas een miskraam gehad heb. 

gelukkig snel geholpen en alsnog een mooi kloppen hartje gezien! ?

wel 11 dagen achteruit gezet maar dit is niet vreemd omdat cyclus onbekend was na curettage. Dus nieuwe uitgerekende datum 21mei. 

gelukkig mag ik maandag ook op controle bij mijn eigen gynaecoloog. Omdat ik dan mijn eerste echo gepland had. 

wat een opluchting ! ?

Jeetje wat schrikken Faithful. Gelukkig een mooi kloppend hartje gezien en fijn dat er ook zo snel gehandeld is. Bloed is wel het laatste wat je wil zien he. Weten ze waardoor het komt of is het een “gewone” bloeding die nogal eens voorkomt tijdens zwangerschappen? 

@Ninaapie:
Nee niet direct, de bloeding was net boven de vruchtzak dus zou in principe geen kwaad kunnen. Door wat het komt weten ze niet. 

@lieveSam:
hou die positieve gedachten zeker vol!! ?

Hallo,

is er bij jullie al wat zichtbaar. Ik pas echt mijn broeken niet meer en heb het idee dat ik al een buikje begin te krijgen. Dit had ik bij mijn eerste niet zon vlug.

Yup, mijn vriend zei het daarstraks nog. ‘Schat.. ik begin echt een pens te zien bij je hoor!” ?? En bedankt... heel romantisch gebracht weer. Ik merk ook dat mijn Miss Etam Treggings niet lekker meer zitten. Veel te strak rond mijn buik, terwijl ze altijd zalig waren. Komt door de darmen. Alles is plaats aan het maken voor de kleine beeb. Het echte zwangerschapsbuikje volgt later pas.

Terug
Bovenaan