Verwacht mei 2020❤️

Hoi allemaal,

vandaag mijn eerste echo gehad!
wat was ik zenuwachtig! Maar we hebben een kloppend hartje gezien. Ze is nu ongeveer 1,5 cm groot! We zijn zo blij en het is zon gerustelling na de onzekere weken!

Ik heb een kleine hematoom in me baarmoeder. 1,5 week al achter gekomen maar nu weten we dus wat het precies was wat we zagen op de echo.
Hematoom is 2cm bij 0,49cm dus een kleintje maar. Ze wilde het niet vervolgen omdat het niet groot genoeg is daarvoor.
Ook heb ik geen bloedingen. Bij een bloeding mag ik terug voor een echo
Ik ben nu 9w en 4d :)

Hi hi, allen. Ik weet niet hoe ver jullie inmiddels allemaal al zijn, maar al bedacht hoe jullie het straks bekend gaan maken? 
Ik ben nu 9w+2d en we gaan het over 2 weken aan iedereen vertellen, ben toevallig jarig dus we hoeven ons niet in bochten te gaan wringen waarom we iedereen willen zien! Ben benieuwd wie heeft het al verteld of zijn er nog mensen bij waar je wacht tot +/- 12 weken, of wacht je net zoals ons tot +/- 12 weken om het te gaan delen met de mensen om je heen? 
Daarnaast voel ik dat ik me vandaag heel veel zorgen maak, ik weet niet waar het ineens vandaan komt, maar denk de hele dag door, zal het nog goed zitten? Klopt het hartje nog? Gek he, dat je dat ineens kan hebben, of ben ik de enige? En wat heb jij toen gedaan?

Liefs.

Wij wachten tot na 12weken omdat we vorige keer op 9,4 w een miskraam gehad hebben. Wij gaan leuke foto's maken voor op social media en voor de familie hebben de een kraskaart laten maken. 

ik maak me ook heel vaak ongerust maar probeer positief te blijven, het is toch afwachten tot de echo er zit jammer genoeg niks anders op. ???

groetjes

[quote quote=10252175]Hi hi, allen. Ik weet niet hoe ver jullie inmiddels allemaal al zijn, maar al bedacht hoe jullie het straks bekend gaan maken? Ik ben nu 9w+2d en we gaan het over 2 weken aan iedereen vertellen, ben toevallig jarig dus we hoeven ons niet in bochten te gaan wringen waarom we iedereen willen zien! Ben benieuwd wie heeft het al verteld of zijn er nog mensen bij waar je wacht tot +/- 12 weken, of wacht je net zoals ons tot +/- 12 weken om het te gaan delen met de mensen om je heen? Daarnaast voel ik dat ik me vandaag heel veel zorgen maak, ik weet niet waar het ineens vandaan komt, maar denk de hele dag door, zal het nog goed zitten? Klopt het hartje nog? Gek he, dat je dat ineens kan hebben, of ben ik de enige? En wat heb jij toen gedaan? Liefs.[/quote]

Wij gaan het over een week vertellen. Ben dan wss 9 weken. Had mezelf voorgenomen tot 12 weken stil te houden. Maar dan hebben we pas onze eerste echo, en als die goed is, ga ik het voorzichtig tegen onze naasten zeggen. Nog niks op social media of iets dergelijks. 

Terug
Bovenaan