Verwacht mei 2020❤️

[quote quote=10252293] Wij gaan het over een week vertellen. Ben dan wss 9 weken. Had mezelf voorgenomen tot 12 weken stil te houden. Maar dan hebben we pas onze eerste echo, en als die goed is, ga ik het voorzichtig tegen onze naasten zeggen. Nog niks op social media of iets dergelijks.[/quote]
Wat een leuk vooruitzicht! En al wel een idee over wanneer wereldkundig te maken via social media? Direct met 12 wek of wachten jullie langer?

Hoi.
 Ik ben nieuw hier. 18 mei uitgerekend nog geen echo gehad dus heel spannend. Wij hebben het wel al verteld aan familie. Mijn ouders/zusje dit omdat ze heel dichtbij wonen en of ze dagelijks zien. Mijn buik is al enorm gezwollen dus het is lastig om voor hun geheim te houden. Ik hoop dat de 2e echo snel na de eerste komt want die dag willen we het onze dochter van bijna 5 vertellen en dan meenemen naar de echo. Als zij het weet weet iedereen het.  Zie er al erg na uit om het haar te vertellen.

Hoi.
 Ik ben nieuw hier. 18 mei uitgerekend nog geen echo gehad dus heel spannend. Wij hebben het wel al verteld aan familie. Mijn ouders/zusje dit omdat ze heel dichtbij wonen en of ze dagelijks zien. Mijn buik is al enorm gezwollen dus het is lastig om voor hun geheim te houden. Ik hoop dat de 2e echo snel na de eerste komt want die dag willen we het onze dochter van bijna 5 vertellen en dan meenemen naar de echo. Als zij het weet weet iedereen het.  Zie er al erg na uit om het haar te vertellen.

Gefeliciteerd gebruiker!
Wij hebben het al verteld tegen mijn ouders en schoonouders. Zij wisten het de vorige keren ook direct en hebben me alle 4 onwijs bijgestaan tijdens de miskramen. Ik vind het dus erg fijn dat zij het weten. Ook mocht het weer misgaan. Vooral aan mijn moeder en schoonmoeder had ik heel veel steun. En zij vinden het ook superleuk om het zo vroeg al te weten en houden alle 4 braaf hun mondje dicht tegen de rest van de wereld. Pas rond de 13 / 14 weken vertellen we het de rest.

[quote quote=10252295] Wat een leuk vooruitzicht! En al wel een idee over wanneer wereldkundig te maken via social media? Direct met 12 wek of wachten jullie langer?[/quote]
Wanneer ik 't op social media ga zetten zal denk ik pas rond 20 weken zijn. Wanneer we het geslacht ook weten. Dus daar ga ik echt nog even mee wachten. 

Hey, hebben jullie ook last van de meest bizarre dromen? Vaak weet ik ze daarna nog allemaal na te vertellen. Gisteren had ik voor t eerst last van een verstopping. Kon wel janken op de wc ? . De hele dag nog last van gehad pff. 
Ik ben nu vandaag precies tien weken. De tijd waar het bij de vorige zwangerschap mis ging. Merk dat ik nu toch wel weer wat onzeker wordt. Volgende week maandag de termijn echo. Hopelijk zien we dit keer wel nog steeds een kloppend hartje! 

Hahaha bizarre dromen kan ik over mee praten. Eergisteren nacht hadden we ineens een vijver met alle haaien erin van een meter. Vond ik blijkbaar leuke huisdieren dus die wilde ik. ? Ik onthoud ze ook allemaal inderdaad en het vliegt alle kanten op.

@gebruiker, gefeliciteerd. En tja als je het niet meer geheim kan houden zit er weinig anders op haha. 
@ninaapje, wat fijn die steun zeg!
@wonderbabyloading, wij denk ik ook of iets eerder, nog niet over uit.
Wij hebben morgen toch een extra echo gepland. Hopelijk neemt deze alle onderzekerheden weg. Toch gek dat je je ineens zoveel zorgen kan maken, maar heb geleerd, zeker nu, naar me gevoel te luisteren. Mja is ook wel me allereerste zwangerschap, dus misschien ook gewoon mega onzeker. Vertrouwen in me lijf vind ik nog steeds lastig. Hopelijk is morgen gewoon alles dik in orde en kan ik wat meer rust vinden.
Ik kan trouwens tegelijkertijd niet meer wachten om het aan onze familie en vrienden te vertellen, echt niemand weet het nog. Zo leuk om het nieus te brengen en hopelijk alleen maar leuke reacties te krijgen! Nog 2 weken ?
@mevrouwtje en ninaapje, die dromen, i know!! Wat er tegenwoordig allemaal in me 'leven' gebeurd hahaha. Ik heb helaas vooral heftige enge dromen ofzo, wordt of neergeschoten of achterna gezeten! Gelukkig inmiddels wat aangekomen aan de minder heftige varianten maar nu weer meer last van snachts wakker zijn en niet meer kunnen slapen ?

Terug
Bovenaan