Verwacht mei 2020❤️

Haha haaien die is wel leuk. Bij mij had mijn buurvrouw opeens een kind. Terwijl hun geen kinderen willen en ook geen types ervoor zijn. Ik ging daar langs om luiers te halen, maar ik was nog zwanger. Had ik nog totaal niet nodig dus. Snap er nog steeds niks van hoe ik daarbij kom haha. Soms zijn het ook echt nachtmerries dan kan ik er ook echt wakker van liggen. Wordt de laatste tijd sowieso minimaal 1x per nacht wakker door zo'n vage droom. Of ik moet plassen haha. 

He bah, nachtmerries zijn niet fijn. Die heb ik gelukkig nog niet gehad. Maar wel de meest gekke dromen die werkelijk waar nergens op slaan. Om nog maar niet te spreken als ik een film of serie heb gekeken. ? Zo heftig heb ik nog nooit gedroomd. 

Volgende week heb ik de termijnecho en kan dan meteen bloed prikken voor de nipt test. We twijfelen alleen enorm over nevenbevindingen ja of nee.
Wat is/was jullie motivatie omdat wel of niet de doen?
Aan de ene kant denk ik waarom niet van de technieken gebruik, maken, aan de andere kant, ik lees dat er regelmatig een foute uitslag is en dat je weken in onzekerheid zit voor niets. Maar stel dat er wel wat aan de hand is... 

Vandaag een echo gehad! 
7w 5dagen. Uitgerekend op 20/05/2020. Mooi kloppend hartje mogen zien!
 Moest ik toch niet overgeven toen ik aan het wachten was voor de echo!
Net op tijd het toilet bereikt 
Ik mag gelukkig 22 oktober terug voor een echo gewoon om mezelf gerust te stellen ivm vorige miskraam! Heel fijn dusGroetjes 

Wij gaan de nipt wel doen met nevenbevindingen. Juist omdat wij allebei op 1 lijn zitten, mocht er iets uitkomen. Dat is onze motivatie. 
Brrrr ik ben dood nerveus. Morgen heb ik de tweede echo en vandaag is exact de dag waarop het in april misging en het hartje gestopt was met kloppen. Ik probeer positief te denken maar loop al de hele dag te zenuwen. Morgen om 11:15 mogen we. Ik hoop zo dat alles nog steeds in orde is met de kleine. Op mijn intuïtie kan ik nu echt niet vertrouwen. Die knalt alle kanten op. Hopelijk val ik dadelijk toch lekker in slaap en is het snel morgen. ?

Morgen heb ik mijn eerste echo om 11 uur. Kan niet meer helder denken op het moment... :( ben zo gruwelijk bang dat het mis is of dat ze nog niks zien en we nog langer in onzekerheid zitten.. Echt vreselijk dit

Terug
Bovenaan