oh ben benieuwd voor jullie die vandaag de echo hebben. Ik snap zo goed de zenuwen! Ik heb gister een extra echo laten maken, betaald, om alle zorgen zo veel mogelijk weg te nemen. En wat een mega goede zet is dat geweest. We hadden veel langer de tijd dan bij de vk en kregen echt alles zo duidelijk mogelijk als kon te zien. De echo dame was zelf ook super enthousiast en gaf ons bakken met informatie. Zo fijn om even uitgebreid te zien en horen hoe het de kleine is. EN niet alleen dat, we hebben zelfs de kleine heel fanatiek meerdere keren zien bewegen, wauw wat is dat gaaf en wat een bevestiging gaf mij dat! En als kers op de taart, ik weet dat de meningen verdeeld zijn hierover maar wij zien er geen kwaad in, hebben we heel kort het hartje gehoord! Je snapt dat ik daar met tranen in me ogen lag, wat een bizar besef moment ineens. We hebben alles gefilmd dus je snapt wat ik tot nu toe al 5x heb gekeken ?
Echt voor iedereen die ineens twijfelt of het allemaal nog goed zit of gewoon even die bevestiging nodig heeft, boek een extra echo ergens! Het is het geld 100x waard geweest.