Verwacht mei 2020❤️

Ik weet niet eens wat dat is Faithful, dus geen idee. Balen van dat bloedverlies weer.
Ah wat rot PatriesN. Snap dat je je druk maakt. Heb je op korte termijn een echo? Zeg maar deze week? Anders gewoon bellen hoor en vragen om een vroege echo. Rond deze periode is er vaak al wat te zien. Bij mij met 6+3 een mooi kloppend hartje. Krampen en wat bloedverlies komt vaker voor zonder dat er iets ergs aan de hand is maar voor jou is het wel zo fijn om zo snel mogelijk te weten hoe en wat. ?

[quote quote=10253118]Vandaag heb ik weer bloedverlies gehad.  Nu willen ze utrogestan opstarten. Iemand daar ervaring mee? groetjes fijn al die goede echo’s!![/quote]
Heb er geen ervaring mee maar waarom willen ze precies met utrogestan (progesteron) gaan starten? 
Vaak word dat toegediend om een vroeggeboorte tegen te gaan of om je extra vruchtbaar te maken.
Ben er een beetje benieuwd naar ?

@ninaapje ik heb vrijdag een vroege echo ben dan 6+2 denk ik. Ik wacht nog even af als t zo blijft wacht ik tot vrijdag als erger word ga ik bellen

PartiesN: als je ongerust bent gewoon langs spoed gaan! Dit doe ik nu ook na mijn vorige miskraam. Ik hoop dat het zoals bij mij niets te betekenen heeft, ik duim voor je! ???

groetjes 

Sajeso: 
dit word blijkbaar ook gebruikt om bloedingen tegen te gaan en het slijmvlies extra aan te laten sterken. Zeiden mijn huisarts en gynaecoloog. 

@ninaapie
oh jij hebt ook een miskraam gehad in april zie ik! Fijn dat nu alles goed is. Bij mij was het met ongeveer 10 weken gestopt met groeien. Afgelopen zondag was ik 10 weken. As maandag weer een echo zo spannend! 

@ Patries
heb je veel bloedverlies? Ik heb het ook 1x gehad rond de 6 weken. Was bij mij licht roze en later nog een beetje bruin. Bij mij was er toen niks aan de hand. Hoop voor je dat het gewoon goed zit!

@Mevrouwtje ja, en na april zelfs nog 2 miskramen dus ik hoop echt zo dat het deze keer allemaal goed gaat. Zwanger worden was het afgelopen half jaar niet zo een probleem, maar zwanger blijven.... ? Dat geeft toch een knauw in het vertrouwen in mijn lichaam. Als het nu weer misgaat, ga ik toch onderzoeken laten doen. De kans is klein dat er iets uitkomt, maar je weet maar nooit. Vooralsnog duim ik dat het allemaal niet nodig is en we in mei een prachtig kindje in onze armen hebben.

Hi dames,

Net echo gehad.. Helaas geen goed nieuws.
Dooierzakje was er wel maar leeg.. Ze verwacht ook niet dat er wat in komt gezien de grote van de dooierzak. Volgebde week terug voor de zekerheid.. We zijn er echt kapot van.. Waar hebben we dit weer aan verdiend

Terug
Bovenaan