Verwacht mei 2020❤️

@jonge vrouw jeetje wat heftig zeg en zo sneu voor jullie. Maar hopelijk is er volgende week toch iets te zien.
Mijn zus had met 6bweken ook een echo en het vrichtzakje was ook leeg en ze bloedde heel erg dus de verloskundige zei dat er bijna zeker een miskraam aan komt en niet goed is. Week later toch een kloppend hartje en nu een gezond kindje.
Ik hoop voor jullie dat het ook goed afloopt  Heel veel sterkte de komende dagen! 

Dankjewel dames maar we gaan van het slechtste uit nu. Hebben 3 jaar geleden in hetzelfde schuitje gezeten ej was toch echt niet goed toen.. Wat een kutzooi.. Het liefste bleef ik thuis van mn werk tm woensdag

@jongevrouwanoniem: jeetje.. wat zullen jullie verdrietig zijn.. hopelijk lukt het nog om dat sprankje hoop te houden. Toen wij een echo kregen met 6 weken was er nog geen hartslag, ik weet niet wat een lege vruchtzak voor beeld geeft. Een weekje later klopte het hartje wel en bleek dat ik gewoon minder ver was dan ok dacht.. zou dit bij jou ook zo kunnen zijn?
Zorg goed voor jezelf en als je even rust nodig hebt, pak de rust. Je werk kan wel eventjes wachten. Heb je iemand om het mee te delen? Een goede vriendin of een zus?
liefs xxx 

Ja hoop heb ik niet meer eigenlijk.. De klap is veel groter dan 3jaar geleden.. 
Ja we hadden het mijn vader en zn vriendin en mijn zus en mijn beste vriendin en schoonouders verteld.. Maar heb eff geen behoefte aan mensen om me heen eigenlijk.. Ik ben echt zo hard geraakt herken mezelf hier niet eens in..
Werk zal moeten ben ik bang.. Als ik me nog 1x ziek meld stopt mijn contract in januari

Oh wat erg jonge vrouw anoniem. Waarom nou toch he. Wat zal je het zwaar hebben. Je denkt echt dat het klaar is? Geen hoop voor volgende week? Ik ben niet bekend met een leeg vruchtzakje dus weet er niets van. Ik vind het echt rot voor je.

En over je werk... maar als je daar als een wrak zit en totaal niet kan functioneren is het toch ook niets? Dat gaan ze dan ook wel zien. Is het echt zo dat met 1x ziekmelden je contract niet verlengd wordt straks? Sjonge wat rot.. je zou nu echt aan jezelf moeten denken.

Terug
Bovenaan