Verwacht mei 2020❤️

@ninaapje
Ja ik heb het ook echt ontzettend zwaar.. Veel zwaarder dan 3 jaar geleden eigenlijk.. Nee misschien heel diep van binnen ergens hoop maar toen eindigde het ook als een mk dus die hoop is heel klein.
Ja echt kak.. Ben vaak ziek geweest in het eerste jaar en heb al 3 contracten gehad nu dusja.. Volgende moet vast worden.. Andere kant.. Werk vind ik wel weer.. Eff kijken hoe het morgen gaat. Een wrak ben ik op dit moment zeker. 
Sorry voor mijn lange zeur verhalen :(

Je zeurt niet! Het is toch ook gewoon allemaal heftig en zwaar. Zeker als je dit al eens eerder hebt meegemaakt. Logisch dat het je enorm raakt. Dikke knuf

@jonge vrouw anoniem, jeetje zeg, heel veel sterkte. Wat een onwijs zwaar nieuws en voor de 2de keer. Ik snap je gebrek aan vertrouwen dat het nog goed zou komen, die zou ik ook kwijt zijn. Hoop op een wonder voor jullie. Sterkte ?

Iemand van jullie ervaring met een 2e echo na 2 dagen? Ik weet niet of ik tot woensdag houdt.. Ik slaap niet.. Kan niet logisch nadenken op mbw werk en heb hier nog een hummeltje rondlopen van bijna 2 die heel graag der leuke mama wilt zien en dat ben ik nu gewoon niet.. 

[quote quote=10253803]Iemand van jullie ervaring met een 2e echo na 2 dagen? Ik weet niet of ik tot woensdag houdt.. Ik slaap niet.. Kan niet logisch nadenken op mbw werk en heb hier nog een hummeltje rondlopen van bijna 2 die heel graag der leuke mama wilt zien en dat ben ik nu gewoon niet..[/quote]
Als eerste wat erg dat het zo loopt en dat je nu zo in onzekerheid zit!
Ervaring heb ik hier niet mee, maar ga uit van je eigen gevoel. Word jij hier rustiger van en word je weer de oude jij, moet je dat zeker weten doen. Niemand die jou tegen zal houden. 

Jonge vrouw anoniem: 
Ik heb wel eens na 2 dagen een nieuwe echo gevraagd omwille van bloedverlies. Als jou dat rustiger maakt zullen ze dat zeker begrijpen! Doen waar jij je goed bij voelt! Ik zou net zoals jij reageren.?

Terug
Bovenaan