Verwacht mei 2020❤️

Vanmorgen weer een goede echo gehad. Nu 10+5 weken zwanger en uitgerekende datum staat nu op 20 mei, alles gaat goed. Hartje klopt goed en de kleine beweegt ook goed!
Daarnaast nu flink de  griep te pakken en echt een stap terug moeten zetten en rust pakken. 

Vandaag de termijn echo gehad en ben nu 11+3, alles ziet er goed uit. Dus hopelijk kan ik nu echt genieten! 
Straks het nieuws aan mijn schoonouders vertellen, hun eerste klein kind? 
mijn datum is nu 15 mei.
succes allemaal?

@ninaapie ik moet inderdaad opnieuw bloedprikken maar alleen op het parvo virus. Niet op de nipt test hoor, dat staat los van elkaar :)
Vandaag 13+2 ♡

Facha: heel veel sterkte meid. Wat een rotsituatie!
ninaapje: ik was rond die periode ook echt super moe. Geloof me, het trekt bij. Dat zombie gevoel ken ik wel. Ik ben nu 13+2 en gisteren een rete drukke dag gehad. Het gevolg is: vannacht moeten douche om lichamelijk tot rust te komen, ik kon gewoon niet in slaap komen en had kippevel over mn hele lijf terwijl het niet echt koud was. Vandaag helemaal uitgeblust. Maar dit is écht een tijdelijk iets. Ik weet zeker dat als ik vandaag rustig aan doe, het morgen weer over is. Nog even doorzetten...
Voor alle meiden met goede (termijn)echo's: super! Genieten geblazen! Fijn hoor.
Liefs♡.

Terug
Bovenaan