Verwacht mei 2020❤️

Vandaag 11w en donderdag de termijn echo ? hopen dat alles goed is!
Ben opeens weer met vlagen misselijk, iets te vroeg de vlag uit gehangen door te zeggen dat het voorbij was. Vandaag wat krampen gehad en kan merken dat alles goed aan het groeien is.
Helaas slaap ik de nachten nog steeds niet door klokslag 2.15 moet ik plassen en daarna val ik niet meer in slaap, nog meer meiden die daar last van hebben? 

Wow, toevallig.. ik word ook klokslag 02.15 wakker, moet dan plassen, val gelukkig wel weer in slaap.. 

gefeliciteerd met alle goede echo’s dames!! 

Ik word ook zo wakker rond datzelfde uur om te plassen. Ben vandaag 11w zwanger en ik dacht ook dat het misselijk zijn over was. Maar vandaag terug enorm misselijk!  

ik heb 12nov termijnecho en niptest.
Ben dan exact 13w. 

die 2 weken zullen zo lang duren?
Een week duurt al een eeuwigheid precies. 

Wat bijzonder. Ik ben morgen 11 weken en word ook rond die tijd wakker om te plassen. Val gelukkig wel weer in slaap maar dan rond 04:30 u weer en rond 07:00. Merk dat het plassen echt erger wordt haha. Gelukkig nog geen enkele keer misselijk geweest. Hopelijk blijft dat lekker weg deze keer.
Ik had wel een vaag weegschaal momentje. Zelf heb ik het idee dat ik erg aangekomen ben al. Ik heb ook al best een flinke buik. Maar tot mijn verbazing ben ik nog geen grammetje aangekomen. ? Dus dat zal eerder afgevallen zijn aangezien ik wel degelijk gegroeid ben. Mijn vriend merkt het ook.
We hadden gisteren echt een hilarisch momentje. Ik lag in bed en had een beetje kwam dus hij warmde een kruik voor me op. Dat doet hij vaker en hij legt hem dan altijd precies goed neer tegen mijn buik.
Hij kwam in bed liggen en wil die kruik neerleggen en BAM. Echt snoeihard in mijn buik. ??? Hij schrok zich kapot en dat was echt zo een woops momentje... buik is echt flink aan het groeien haha. Inschattingsfoutje en echt zo een meetbaar teken dat alles echt al behoorlijk gegroeid is haha. 

Wij hebben trouwens volgende week dinsdag de termijnecho en de nipt. Spannend maar ook heel veel zin om de kleine weer te zien. De angst dat het fout gaat is zo goed als weg. Heel bevrijdend.

@ninaapie, ik lig hier echt in een deuk om je kruik verhaal ? Wat heerlijk om te lezen dat je kan genieten! Weet nog goed het moment dat ik dat ineens had, zo leuk. Ik kan nu niet wachten totdat ik het ga voelen. Volgende week weten we wat het wordt.. ook zo spannend!

Mijn echo was enorm fijn ? 
Een hele drukke baby die maar aan het ronddraaien, springen zwaaien en schoppen was. Daardoor viel er helaas geen foto te maken ook inwendig niet, onze dochter was op de echo's ook altijd zo enorm druk dus grappig om te zien dat ze in dat opzicht al op elkaar lijken haha.
Helaas ben ik alleen alweer dagen terug gezet.. nu naar 10+5 ipv 11+1, het zijn maar 3 lullige dagen maar door mijn ervaring met Dysmatuur geboorte krijg ik het gelijk al weer op mijn heupen..
Eind november weer een afspraak en de week daarna de geslachtsbepaling - hopelijk dan wel een kei mooie echo foto!

[quote quote=10260686]Mijn echo was enorm fijn en hele drukke baby die maar aan het ronddraaien, springen zwaaien en schoppen was. Daardoor viel er helaas geen foto te maken ook inwendig niet, onze dochter was op de echo’s ook altijd zo enorm druk dus grappig om te zien dat ze in dat opzicht al op elkaar lijken haha. Helaas ben ik alleen alweer dagen terug gezet.. nu naar 10+5 ipv 11+1, het zijn maar 3 lullige dagen maar door mijn ervaring met Dysmatuur geboorte krijg ik het gelijk al weer op mijn heupen.. Eind november weer een afspraak en de week daarna de geslachtsbepaling – hopelijk dan wel een kei mooie echo foto![/quote]
Dit klinkt zo bekend haha. Hier ook geen goede echo foto omdat de kleine zo bewegelijk was. 

Terug
Bovenaan