Verwacht mei 2020❤️

Fijn van de goede echo Sajeso. Haha een lekker druk en beweeglijk kindje dus. Die mooie echo foto komt vast nog wel.
Ik ben vanochtend voor een spoed echo tussendoor geweest. Sinds gisteren heel duizelig en zelfs een paar keer flauwgevallen. Ook een hele lage bloeddruk. Gelukkig was alles goed met de kleine. Enorm gegroeid weer en hij is helemaal compleet nu. Vorige week was zijn koppie nog letterlijk leeg hihi. De hersenen moesten nog aangelegd worden. Vandaag waren ze er hoor! Zoals de verloskundige zei "hij is echt af nu" ?
Dinsdag mogen we weer. Nu was het even snel een controle check en dinsdag krijgen we de termijnecho en de nipt. Hopelijk komt er dan ook uit het bloedonderzoek naar voren waarom ik zo duizelig ben en die lage bloeddruk heb. 

Eventjes stil geweest, heerlijk even op vakantie geweest.
wat vliegt de tijd alweer, 13+5 alweer. Dinsdag weer naar de verloskundige en donderdag een echo, eigenlijk willen we weten wat het wordt, en eigenlijk willen we wachten tot 20 weken.. hoor te vaak om me heen dat met ruim 14 weken er nog “veranderd/verkeerd gezien is”. Iemand hier ervaring mee?
Na het vinden van mijn darm bacterie voor de vakantie antibiotica gehad en voel ik mij gelukkig weer een stuk beter. Volgende week nieuwe test om te kijken of alles weg is. Gelukkig kan het geen kwaad voor de kleine.
super goed om te lezen dat er een hoop goede echo’s geweest zijn! 

Hier ook na een tijdje stilte weer een berichtje. Fijn om te lezen dat er veel goede echo's zijn. Wij hebben ook een goede echo gehad, iets vooruit gezet qua uitgerekende datum, staat nu op 11 mei 2020, nu 12w5dgn. 
Herkenbaar dat elke nacht op dezelfde tijd wakker worden om naar het toilet te gaan, daarna in slaap komen is echt een ding zeg... Daarom nog steeds maar de meeste avonden op tijd naar bed ;-)
Hopelijk worden de kwaaltjes komende tijd minder! En krijgen we weer wat meer energie.

De termijn echo gisteren was top. Uitgerekende datum is gezet op 20 mei 2020. Weer een dsg vooruit. Hij groeit als kool en hij lag er perfect bij om te kunnen meten. We kregen een handje heel goed in beeld. Zo cute. Mooi 5 vingertjes. Gelijk bloed geprikt en nu is het afwachten op de uitslag van de nipt. Het is naar het Erasmus gestuurd en het duurt 10 werkdagen zeiden ze. Hopelijk is alles in orde. En stiekem hoop ik dat we de uitslag al iets eerder krijgen. Twee weken duurt lang haha. ?

@ ninaapie
Ik had bij de nipt maandag ochtend bloed geprikt en de dinsdag daarop de uitslag met de post gekregen. Bij mij ging het dus best snel. 
Ik ben vandaag voor een extra controle naar het ziekenhuis geweest. Wilde toch graag even een extra bevestiging dat het nog goed gaat met de kleine uk. Dus vandaag voor het eerst een hartje mogen horen! Mooie hoge hartslag! Was normaal. Toch wel weer bijzonder. Mijn dag kan niet meer stuk! Maandag de 18e krijg ik mijn eerste GUO. Heel spannend, hopelijk is alles goed en misschien kunnen we dan het geslacht zien? Zou dan 16 weken zijn.

@mevrouwtje: wat fijn dat alles goed is. Wat is GUO? Wij hebben volgende week vrijdag de 16 weken echo?. Wij hopen ook te kunnen zien/horen welke geslacht onze kleine uk heeft.

@ninaapje: ik heb 1 weekje moeten wachten, toen heeft de verloskundige me gebeld met de uitslag. Hopelijk is alles goed?.

Hier een hele vervelende week tot nu toe. Erg verkouden, geen stem meer en veel hoesten. Gelukkig blijft mijn temp. Hangen rond 37.2/ 37.5 graden. Ook last van buikpijnen en steken, al 2 dagen. Ik wijd dit aan mijn darmem, kan al 3 dagen niet naar het toilet. Yeah...?. Maar goed rusten, veel thee met honing en keelsnoepjes.

Terug
Bovenaan