Verwacht mei 2020❤️

Jee lievesam beterschap! Een GUO is bij ons een afkorting voor een medische echo. Zegmaar een vroege 20 weken echo. Omdat ik medisch ben vanwege medicijn gebruik. 

@ LieveSam beterschap!
@ mevrouwtje spannend ze zouden het geslacht kunnen zien idd. Bij mijn "gewone" 20 weken echo bij onze dochter werd het geslacht niet verteld, die man zei dat een 20 weken echo daar niet voor was ? nu wisten wij het geslacht al maar vond het een vreemde opmerking omdat ik toen overal op internet las dat vele het tot de 20 weken echo niet wouden weten.

Ik voel mijzelf ook totaal niet goed sinds 3 dagen. Continue hoofdpijn / misselijk en een pijnlijk gevoel bovenin mijn buik, elke dag denk Ik weer zal ik de VK even bellen tijdens het spreekuur? Maar om een of andere reden doe ik het niet.. 

Ook ik voel me minder goed de afgelopen dagen. Ik had weer even een piek qua energie, maar nu is het echt tot een dieptepunt gezakt. Verder werd ik vannacht wakker van maagzuur... ik heb melk gedronken, maar ik kon niet meer in slaap komen.. bij mijn eerste had ik pas veeeeel later last van maagzuur. Ik vind het zo'n irritant kwaaltje..
Wij hebben dit weekend een geslachtsecho. We zijn zo benieuwd! 

Hopelijk voelt iedereen zich iets beter dan hier ?

Hier ook wat mindere dagen, een rommelige buik, regelmatig hoofdpijn, wat rugpijn en niet zo'n zin in eten en weer meer moe dan de afgelopen weken. Kan er soms wat onzeker van worden. Dan is het wel fijn om te lezen dat er meer zijn die zich niet top fit voelen. Zitten we in het zelfde schuitje zeg maar ;-)
Beterschap!

beterschap iedereen,

hier vooral misselijkheid op bepaalde momenten gelukkig zonder overgeven.
maar nu sinds 2 dagen echt steekjes/krampen net boven mijn schaamstreek AUW??
bandenpijn?
dinsdag gelukkig een echo op 13w en niptest. ? 
hopelijk deze keer alles goed want het is vorige keer rond dit tijdstip dat ik slecht nieuws gekregen heb??
groetjes!

Faithfull ik herken die steken heel erg! ?
ik heb het continue aan de linker kant heb ook het gevoel dat alles opeens flink aan het groeien is, kan mijn baarmoeder zo goed voelen opeens en mijn buik is echt een bal aan het worden haha.
Vanacht wou ik even snel omdraaien, leek wel of ik een vuis van binnenuit kreeg en had echt even een beurs gevoel daarna haha.

Succes dinsdag!?
Is de rest al iets aan het opknappen ?

Terug
Bovenaan