Verwacht mei 2020❤️

Sajeso: ja dat van die vuist herken ik ook! Buik is ook echt al bol. Ik krijg ik ferme pijnscheuten bij sommige bewegingen. 
ik kan ook slecht tegen lange autoritten trouwens. Krijg dan krampen en word  heel misselijk. 

Ik heb afgelopen week een hele lading positie kleding aangeschaft. Wat een opluchting! Mijn eigen broeken zaten echt verschrikkelijk om mijn buik. Ik liep alleen nog maar in jogging broeken. Nu kan ik tenminste weer leuke kleding aan. Mijn buik is ook enorm aan het groeien. Verder nog geen grammetje aangekomen. Maar die buik valt niet meer te verbergen. Iedereen in mijn omgeving ziet dat ik in verwachting ben. We wilden het eigenlijk pas vertellen als de nipt goed was (krijgen hopelijk volgende week de uitslag). Maar dat gaat hem niet worden haha. Ach ja, dan weten ze het maar. Nu bijna 13 weken dus ik vind het wel oké. 

Hoii mama's!
Eerste keer dat ik deelneem aan het forum. Op dit moment zwanger van de tweede spruit. 7 mei 2020 uitgerekend. Nu dus 14+2 zwanger. Afgelopen woensdag even paniek in de tent. Had onze eerste afspraak bij onze nieuwe verloskundige. (De verloskundige van onze eerste spruit is failliet gegaan en moest nu weer een nieuwe uitzoeken. De eerste keus beviel me uiteindelijk toch niet. Voelde heel zakelijk en zelfs een beetje patiënt achtig (diagnose PTSS gekregen maar ik wil hier geen medicatie voor slikken omdat ik het niet nodig vind). Na 2 afspraken overgestapt naar een andere verloskundige. Wat een topzet is dat geweest!!!) Super lieve vrouw en heel persoonlijk en warm. We gingen het hartje luisteren, maar na 20 minuten zoeken kon ze niks vinden en dus toch wat zorgen. Uur later in het ziekenhuis bij de gynaecoloog echo gedaan en ons kindje is perfect! Zat gewoon even heel goed verstopt. Volgende week dinsdag geslachtsbepalende echo. Heb het idee dat ons zoontje er een broertje bij gaat krijgen. Deze zwangerschap is tot nu toe dan wel heel anders maar ik geloof niet echt in de bakerpraatjes.. 
We keep in touch!! X

Nou ik ben ook even stil geweest. Beetje druk gehad met vanalles. Maar hier begint het dus ook te groeien! Mijn kleren passen nog wep maar t gaat al wel minder lekker zitten. Maandag de 18e krijgen we de 1e medische echo. Super spannend. We hopen dan ook het geslacht te kunnen zien. Die bakerspraatjes geloof ik niet meer zo in. De ene zegt meisje en andere jongen. Dusja dan weet je nog niks haha. Heb er die week gelijk n weekje vakantie achteraan geplakt dus dan ga ik shoppen voor positie kleding! Ben nu 15+1

@peff
jeetje dat was wel even een spannend momentje dan zeg! Gelukkig is alles goed! Ben benieuwd wat iedereen gaat krijgen voor geslacht!

Hopelijk iedereen een beetje opgeknapt.
hier riepen we heel hard, vanaf 20 weken gaan we pas spullen kopen. Toevallig een maxi cosie gevonden 2 e hands voor echt een paar euro? zo goed als nieuw!
ook nog een leuke commode voor niks gevonden ? mijn dag kan niet meer stuk?

en jullie al aan het shoppen of aan het rond kijken??

Hi allemaal, hier inmiddels 15 weken vandaag. Afgelopen woensdag een geslachtsecho gehad met 14+2 dagen. En wij verwachten een jongetje ? zooooo blij mee. Verder voelde ik me dit weekend totaal niet meer zwanger, heel gek. Want buikje staat er al echt wel en me energie is nog niet wat het geweest is. Maar ik voel het minder ofzo, alsof ik er aan gewend raak! Maar niemand die me van de blauwe wolk af kan halen want daar zijn we zo in de wolken mee. Leek ons fantastisch om als eerste kindje een jongetje te krijgen, een grote broer voor later en wij zijn wat meer jongensouders denk ik zo. Ag hoe dan ook hij doet het super en groeit lekker door. Dus hopelijk voel ik me binnenkort weer zo zwanger als voorheen. Voor mij is het echt afwachten totdat ik hem ga voelen, lijkt me zoooo mega speciaal! ?

Wij hebben 2de hands een bedje gekocht. 
vandaag ook plots een park/Box gevonden die net splinternieuw lijkt dus hebben we die ook opgehaald. 

een buggy hebben wij overlaatst nieuw gekocht. Was toen serieus in de korting. 

morgen 13w echo en nipt test ?

groetjes 

Terug
Bovenaan